5 Eylül 2008 Cuma

nancy botwin

bugün günlerden cuma
içimde çığlık atmak isteyen biri yok
boğaza bakıyorum bol yıldızlı gemiler geçerken
yazık
yazık diyo bi amca
yazık harbiden..
bi kanal bu ihlal mi diyo?
çüş değil de ne diyorum
bi arkadas bilmemne teröristlerle çeklmiş dio
ben dieri onun allahı diorum
o beni şaşırtan bi cümle kuruyo
kanım o andan beri donuk
nereye gidiyorum
insanlar görüyorum etrafımda
epeyce uzaktan
yaptıgı işte başarılı
sevdiğini ciddi seviyo
hakettiği gibi
baskaları yüzünden nasıl ön yargılı baktıgımı farkediyorum
çüş diyorum kendime
ne salağım
herkes en iyi yaptıgı işte basarılı
renkler ne kdr cart bi önemi yok
haset edip kaybettiğini unutamayıp hırs yapıp
devam edenleri ksıkanıp hayatlarını karartmaya çalışanlara bakakalıyorum ilk defa tarafsız
ve taraf oluyorum baska yöne
vah vah..
bodrumun yolları gene tastan
gidip köy kahvaltısı etmek lazım
..
nancy gibi bi kadeh şarap alıp küvete giresim var..

Hiç yorum yok: