12 Kasım 2010 Cuma

ayaz da doğmak

çarşafların hissi başka
serinlik?
yok
uyan!


bu ay bu dördüncü
uyanıyorum tanımadığım bir yerdeyim
deli gibi kalkıyorum bakınıyorum etrafa anlamaya çalışıyorum

yanılmayalım

çılgın bir gecenin ardından tanımadığı bir erkeğin yanında uyanmak tarzı birşey değil bu

aman tanrım uyur gezer miyim yoksa
gibi birşey de değil

sizi sıkmak yada şaşırtamamak isterdim
ama bunu bende anlayamıyorum

tam buzdolabına uzanırken

süt için?!
süt içecektim

çat bir anda elimde bir çarşaf hissi ve uyanıyorum
öyle alakasız birinin evinde ya da
bir otelde

İtalyanlara dert anlatmak zor ama kalmadığım bir otele de para ödeyecek değilim.

son uyandığım evde ailenin annesiyle küçük kızı mutfakta
kahvaltı ediyordu
beni gördüğünde kadın neredeyse kalp krizi geçirecekti

ama benim aklımda sadece süt vardı
kadın çığlık çığlığa italyanca bağırıp polisi ararken ben kızın sütünü içip çıktım evden.

bereket şehir değiştirmiyorum
şimdilik en uzak monopolide buldum kendimi ve parasız trene binince kondüktörle köşe kapmaca oynamak çok sevimsiz!


öyle dev zaman boşluklarıda yok ki suçu diğer kişiliklerime atayım
paralel evrene de inanmıyorum

so wtf!
bir açıklama istiyorum dear mon dio!


Hiç yorum yok: