1 Şubat 2011 Salı

enough is enough man!

çok insan gördüm diyebilirim
ama çok derken ki kıyasım
hooo
15 ülke gezmiş insan kadar mııı
günde 1000 hastaya bakan sağlık ocağı doktoru kadar mı
o no no no
gibi sesler çıkıyor aklımdan
benim aklımdan çıkıyorsa illaki birilerinin içinden de geçiyordur
ama kendimce gördüm çok evet diyelim
bazıları çok benzer
bazıları istisna
bazıları renksiz
bazıları malum gök kuşağı
tür tür ten ten
tipitip
ama her gün bir yenisi çıkıp şaşırtmasın mı beni
şaşırtsın
şaşırtsın ki
ya bir gün yetti e deyip gidelim
yada o yeah bunun için kalınır diyelim
böyle böyle
80 i 90 ı görelim
torun hoplatamasak da dizimizde
bir hemşiremiz olsun ilaç vaktimizde gelen
o benim hayalım
ama genede birileri hakkında birisel düşünceler almıyor dersem yalan olur
alkolsüzlükten hafif morarmış zihnimi
evet sayın izleyenler
bugün acısı izlenme aracı olarak kullandıklarını düşündüğüm insanlar düştü aklıma
"böhö çok mutsuzum lan çok acı çekiyom yea ben beterim
alla benim binbeşyüz38 türlü belamı verdi
dahasını da versin ben hak ettim böhöh" kişiler
hani madem hak ettin sessiz haket?
madem hake ttin ama bu durumdan memnunsun
sus?
hak ettin ama hak etmediğini düşünüyorsun?
o zaman yapmasaydın annem ya
allah babanız
cüce rabbiniz o kadar bağışlayıcı değil
bunun için yağmur ormanlarını bitirecek kadar kitap okumaya gerek yok
etrafına bak
yeter.

Hiç yorum yok: