19 Haziran 2011 Pazar

seaside

Buralara gelmeden de pazar gününün her koşulda
her yerde sıkıcı olacağından emindim.
kodumuza işlenmiş ..ahah..
bir diğer pazar
bir şeyler çizmem lazım
bilgisayarımda çalışıyor
o zaman evde kalmalı evet..
hesaba katılmayan tek şey
bilgisayarın tam işin en civcivli yerinde
fire vereceği gerçeğini unutmak.
kızgın değilim iyi oldu
cuma tamire götürmüştüm tekrar
orada bana inadından(evet nesneleri kişiselleştirmek gibi bir huyum var..)
elin italyan bilgisayarcısına bozuk değilmiş numarası yaptı...
o andan beride tık demeden kasıp kendini çalışıyordu
ama eeeh
her işin bir biteri var beyim..
neyse
yarın götürecektim zaten.
isabet oldu..
hava çok sıcak
garbage a döndüm bugün tekrar
baştan aşağı oturdum dinliyorum
özlemişim
ne zaman neden bıraktım dinlemeyi hatırlamıyorum
sıkıldım belki
over listened dedim
olabilir.
her ne ise
şimdi iyi

hava diyordum evet
korkunç sıcak
ama güzel yanı denizde aynı orantıda ısındı
sıkıldıkça denize kaçıyoruz.
iyi geliyor.

Hiç yorum yok: