28 Şubat 2011 Pazartesi

Torno a casa mia e torni pure tu

ah bari bari..

22 Şubat 2011 Salı

olur mu ya?

verdiğim şeylerin hiç benden gitmediğini fark ettim bir anda sonra.
hediyeler mesela
tek çocuktur paylaşamaz demişler küçük iken oyuncaklar hep komşulardaymış ama..
ama vermek demek
verdiğin şeyin gitmesi demek olmalı
benimkilerin bir ucu hep bende
ama böyle olmaz ki?

20 Şubat 2011 Pazar

kerime

19 Şubat 2011 Cumartesi

insomnia

some mornings
when I woke up ridiculously early
even if I have slept only a few hours ago,
I just dream of a mean monkey in my closet who can hit me in the head with a heavy object..

16 Şubat 2011 Çarşamba

her şeyin azı yarar çoğu zarar

film yorumu yazacaktım
çok yorgun olduğumu farkettim birde yorum hakeden bir film olmadığına karar verdim.


ama çok enteresan bir şey oldu eve dönerken
eve dönerken fırın ın önünden geçerken tatlı çekti annemin canı
tatlı aldık
pasta
3 tane
biri ahududulu diğeri krokanlı
diğeride kestaneli..
bu güzel bir detaydı
ben sadece bir parça ahududu ludan yedim.
iyi geceler.



13 Şubat 2011 Pazar

çaresiz

"çok seviyorum"
belki anlamsız ama böyle değil
"ben seviyorum"
bu ben
ben seviyorum ve
sevgininde işe yaramadığı yerde
devreye giren her şeyden nefret ediyorum..

12 Şubat 2011 Cumartesi

yani

küçükken ingilizce öğretmişler bizimkiler bana
okumayı söktükten hemen sonra
yeni öğrendiğim bir kelimeyi saatlerce tekrarlarmışım
odamda kendi kendime yazıp okurmuşum
en doğru şekilde söyleyene kadar
annem en son o zaman gurur duydu sanırım benimle.)
bilse ben hala tekrarlıyorum en iyisi olana kadar.
en budalayım mesela bugünlerde.

11 Şubat 2011 Cuma

fck tdy

bugün içip içip sızmak olmalıydı
bugün kimin yanında olduğunu dahi unutmak olmalıydı
bugün pişmanlıktan uzak o kadar alkollü olmalıydı
bugün
ağızda bir dil
dilde bir kömür tadı olmalıydı
bugün rezillik biraz kırmızı
bolca siyah olmalıydı
başımın üstünde uçan her fırsat bulduğunda kafama geçen pembe umut isimli bulutun ölümü olmalıydı!
neyse artık kısmetse yarın.

10 Şubat 2011 Perşembe

ben felix i seviyorum.com

kaybettiğim huzurum
kısa süreli döndü sanırım yanıma
bugün rakı balık var gene menüde
ama bu sefer istanbul da annemle babamla.)
italyada balıklar güzel evet ama
aile ile bir de istanbulum da başka
27 sine kadar doya doya istanbul!

8 Şubat 2011 Salı

love is anonymous

burayı seviyorum
böyle
böyle böyle
her şey elimin altında
küçük kafalar falan..

7 Şubat 2011 Pazartesi

la vita

hayat bugün
damağımda tortu!
ıspanak gibi
limonsuz

iyi olmadığını bilerek doğru kararlar alsan da
diğer bakanlığın illa o görevliyi istemesi gibi
istemek

hayat bugün
gene dalmalar gitmeler yüzmeler
gün onun aksine güneşli
portakal gibi bir güneş hemde

hayat durağan lıktan uzak
hayat dolu
hayat hep benzetmek

kendin için iyi olmadığını bilsen de özlemek
hayat

hayat sevgi istememek artık bugün
hayat her hareketini düşünmek

bolca çay
çokça dinlemek
bulunmak istemediğin ortamlardan çıkmak
girmek istediklerine bakmak

hayat sessiz
o kadar sessiz ki
normal dozda ki sese dahi tahammülsüzlük
sakin
o kadar sakin ki
en ufak terslikte bağırmak.

bolca gülmek gene de hayat
içinden bir daha asla gülemeyeceğini bilerek
dışından gülmek
o da gülüyor mudur diye düşünen iç sesinle
gülüyordur tabi diye bağıran iç sesin arasından
sıyrılıp odana dönmek

eldekileri ayırdığımızda
içimizdekileri de çıkarıp yanına koyduğumuzda
elimizde kalan devam edeceğimiz kadar süre
onun değeri ise tamamen masaya koyduklarımız da

"çık bakalım işin içinden!"

tamamen bir klişe..
dur tam orada ki
anlamlı olsun uzun olsun değil mi?
değilse de bana ne!
peh.

fuck..

6 Şubat 2011 Pazar

what

filmlerdeki iyi niyetli zengin ve aşka inanan erkeklerin olduğuna inanıyorum
sadece bence filmlerdeki gibi yakışıklı değiller.

ben geçtim benden senden önce

kim tutmuş sözünü?
ama hala masmavi bak gökyüzü.)

duvarımdan bir sonrakine geçene kadar her gün
dinlerim herhalde ben bu parçayı
tam zamanında gördüm gibi geliyor.
bilgisayarım
ben uzaktayken bozuktu
yakınlaşınca düzeldi

çok tan bozulmuş aslında
ama ben söylemem
kimse inanmaz çünkü

annemi bugün 5 kere sen beni dinlemiyorsun derken duydum
yoo dinliyorum
ne diyordun dedim
baktı bana ters ters
dinliyorum
ama duymuyorum her zaman
sonra iyi göremediğimi fark ettim
ne kadar ışık olsa da
loş gibi ortam hep
ruhsal bir şeyden bahsetmiyorum
benzetmeler değil
hakikatler
ne kadar yaklaşırsam okuyamadım mesela trendeyken ekrandakileri
metabolizma yaşım 35 miş
öyle dedi wii fit
of bide kafamı gör dedim


ama haaaala sımsıcak bak ellerim.


doğuranın bile doğurduğuyla bir bağı yok
kediler bile daha telepatik diyesim geldi
bugün hamile manikürcüme
1 ayı kalmış
neyse dedim sonra içimden
doğursun görür zaten olayın saçmalığını..

üzülmüyorum sanıyor diye kızdım anneme 20 gün önce
sonra hakkını farkettim
belki görmek istemiyordur
belki gerçekten gözükmüyordur
belki o yüzden seninleyken çok eğleniyorum ya
seninleyken çok rahatlıyorum sağol canım ya
abi iyi ki varsın ya
lar en fazladır duyduklarımdan
"dost" lar dan
ahah
hoş
canlarını sıkanlara
oooof kafamı miktin diyorlar mıdır
sanmam.

böyle bir muhtaca helak olayım
bazen yakalıyorum kendimi yaparken dıt! diyerek eline vuruyorum da anca duruyor kerata!

çenem acıyor bugün günlerdir sıkıyorum sanırım uyurken fark ediyorum
dişlerimi sıktığımı.
bir rahatlasam
bir daha asla sıkmayacağım kendimi
kendim için dahi!

her kesiiiiiiiiiii

mikserle masaj işine giricem
o keser ancak bunu
böyle kırıp koparana kadar gır gır gır
sonra geriside hiiç de peh
hava gündüz güneşli ve sıcak
akşamları soğuk ve dengesiz olan evimde kaçıncı günüm

hush

her şey sanki uyuyormuşum da rüya görüyormuşum gibi
uyanırım diye bekliyorum derken uyumuyorum mu diyorum kendi kendime.

4 Şubat 2011 Cuma

brb

ve gene istanbuldayım
ben bu şehri seviyorum
bana ne havada olsa huzur vereninden
bugün uçak alçalırken bulutlar falan
gri bir istanbul
aa hava çok kötü sesleri yükseldi
gene kıyamadım korudum
dedim hava kararıyor ondandır belki
kirlilikten değil
soğuktan yada kıştan da
akşamdan.

indik sonra
çok yoruldum ama değdi dedim içimden
valizim hemen geldi
aldım
çıktım
huzur yok
ailemi gördüm
huzur yok
hava
yok

yalan
yalan
yalan
birşeyler bitti
devam ettiğini sanıp kendini kandırmasın istiyorum insanlar.


istanbul
aramızı bozmuş birşeyler.
ben artık burada biraz dinlenirim diyorum.

felixi koynuma alıp uzanıyorum
gerisini
sadece
boş verip bir rüya görüyorum.

3 Şubat 2011 Perşembe

hayat

bazen insan sadece bir şeyler yapar
genelle tempoyu tutturup aynını yapamadığından farklı kalır
sonra genel bu farklılığı görüp
onun bunu bilinçli yaptığını düşünerek onu farklı bir yere koyar
daha yükseğe
insan susar oturur yüksekten bakar genele
sesini çıkarmaz gene.
böyle böyle zengin bile olunur.

Sen Anla (Özlem Tekin)




arkadaki tepede bank evlerin komik kulesini görüyorum
tahminim kargı plajı..

2 Şubat 2011 Çarşamba

aşk bu gece şehri terk etti

1 Şubat 2011 Salı

enough is enough man!

çok insan gördüm diyebilirim
ama çok derken ki kıyasım
hooo
15 ülke gezmiş insan kadar mııı
günde 1000 hastaya bakan sağlık ocağı doktoru kadar mı
o no no no
gibi sesler çıkıyor aklımdan
benim aklımdan çıkıyorsa illaki birilerinin içinden de geçiyordur
ama kendimce gördüm çok evet diyelim
bazıları çok benzer
bazıları istisna
bazıları renksiz
bazıları malum gök kuşağı
tür tür ten ten
tipitip
ama her gün bir yenisi çıkıp şaşırtmasın mı beni
şaşırtsın
şaşırtsın ki
ya bir gün yetti e deyip gidelim
yada o yeah bunun için kalınır diyelim
böyle böyle
80 i 90 ı görelim
torun hoplatamasak da dizimizde
bir hemşiremiz olsun ilaç vaktimizde gelen
o benim hayalım
ama genede birileri hakkında birisel düşünceler almıyor dersem yalan olur
alkolsüzlükten hafif morarmış zihnimi
evet sayın izleyenler
bugün acısı izlenme aracı olarak kullandıklarını düşündüğüm insanlar düştü aklıma
"böhö çok mutsuzum lan çok acı çekiyom yea ben beterim
alla benim binbeşyüz38 türlü belamı verdi
dahasını da versin ben hak ettim böhöh" kişiler
hani madem hak ettin sessiz haket?
madem hake ttin ama bu durumdan memnunsun
sus?
hak ettin ama hak etmediğini düşünüyorsun?
o zaman yapmasaydın annem ya
allah babanız
cüce rabbiniz o kadar bağışlayıcı değil
bunun için yağmur ormanlarını bitirecek kadar kitap okumaya gerek yok
etrafına bak
yeter.

süt ve şugar

güne dünden kalma bir pizza dilimiyle başladım
çok seviyorum soğuk pizza yemeyi
sonra online fg açtım
temizlik günüm bugün
eşliğinde temizlik yapmalı dedim giriştim işe
o vesileyle velhasıl
kelam ile ben aklıma geldi
arada güldüğüm şeyler oldu
üzülsemde gülsem de göz yaşlarım durmuyor evet
ama ben yutuyorum hepsini
nah kusarım.