11 Mayıs 2012 Cuma

ipim kuşağım sikim taşağım



may be the important part in life
is to take those moments of silence
like in a funeral despite all the crying and moaning
that silence of death which gives one a feeling
of being whole
may be the part i should have given up
was the part with being an emo
i wanted to laugh like hell that day
i didn't. i don't remember why
may  be it was not to be rude.
may be people who are thinking i am rude
should take a greater look at themselves
or may be they should just cherish the rudeness
it is not that easy as i show, you know.



dilini konuşmazsan özentisin
dilini konuşursan gevezesin
susarsan neyin var
susmazsan sorun nedir
durursan hadi koş
koşarsan ne acelen var
yorulursan ne yaptın ki
oturmazsan kal biraz soluklanalım
uyumsuzluk
çağın vebası değil mi?
zaman uyuşmazlığı
"senin için biraz daha erken/geç doğmak isterdim."
götüm isterdim.
sayın duygusal erkek sayın duygusal bayan
aranıza girip lafınızı balla bölüyorum
siz sevişmek için birbirinize kur dansları eder iken
afrika da çocuklar ölüyor.
evet bayım bu bayan için 14 şubatta aldığınız çikolatalar
binlerce hayat kurtarabilirdiniz o paralarla?
umurunuzda değil mi?
şaşırmadım benimde değil.
o zaman ben çocuklardan nefret ederim
bir adet tavuk kanadı
ama kömürde pişmiş
benim için yeni doğmuş bir bebekten daha değerli.

ne oldu
ben mi deliyim?
neden sex için çocukların ölümüne göz yummadığım için mi ben deliyim?
doğmayan çocuk ölmezde küçük hanım.
bencillik beyaz camın ötesinde bir şey






ne olduğunu kabul edersen
her şey
daha kolay
olacak.
etmediğin sürece.
uyuyacaksın ama dinlenemeyecek
yıkanacaksın ama temizlenemeyecek
sin.















you are only beautiful as the way I see you.


Hiç yorum yok: