6 Eylül 2016 Salı

Are We Ready?

Bir koltukta oturuyorum
Kadın bana mantıklı şeyler söylüyor.

Benim de ona söylemek istediğim şeyler var bir süredir.
Mesela o far ona yakışmıyor
Ya da saçlarını daha farklı yapabilir.
Tırnakları da bilmiyorum neden
itiyor beni bazen.

Bugün kırmızı oje sürmüş ama
en azından bunun için susabilirim
yutabilirim bu mantıklı ama kırıcı yorumlarımı

Konuşmaktan konuşuyoruz.
Konuşamamaktan konuşuyoruz.
Konuşmam gerekiyormuş.
İçime bakmam gerekiyormuş.

Dedim ya
Mantıklı şeyler söylüyor.

Saatime bakıyorum.

O da bakıyor.
Tedirgin gülümsüyor.

Benden korktuğunu düşünüyorum.
Boyumdan posumdan değil
Kaçmamdan.

Kaçmıyorum be
oturuyorum işte.

Sen bana bak.





Bir kitap okuyorum.
Hikayeci bir baba ve onun oğluyla alakalı

Bu hikayeyi oğlan anlatıyor ama
başarılı bir kitap
kucaklıyor
güzel ormanlara nehir göl kenarlarına taşıyor insanı

bitmesin diye bir çaba harcıyorum okurken kitabı
bazen oluyor böyle farkındayım.

ve burada paylaşamayacak kadar kıskanıyorum gene bu kitabı.))






size burada normallik vadedilmedi
hatta hiçbir şey vadedilmedi
dağılın ulan.
.))





Hiç yorum yok: