29 Ocak 2009 Perşembe

when there is nothing left to burn, you have to set yourself on fire..

bir sabah için
farklı en sevilen kareler
farklı kapanış ve başlangıç müzikleri
şaşkınlıklar
tebessümler
ve ben bir adım daha büyüdüm
ön yargılı olucaksamda kendi önyargım olmasını mesela
baskalarından kakmalı değil..
ve barry lyndon ın sonu mesela
".. good or bad, hansome or ugly, rich or poor . They are all equal now."
herkesin derdi güzel vew mtlu oldugu şekilde yaşamak..
herşeyin derdi bu
önceki davranışlarımı düzeltmem imkansız denilenler yapılanlar
sadece
gelecek düzeltebilir sanırım artık bazı şeyleri
devamlı eskiyi akılda bulundurmak hastalık ama yeni bişeyler yaparken
eskiyide gözardı etmemek lazım sanırım
ananemi özledim iki gündür
yemeklerini
sakinleştirmelerini
sinirini neşesini
fesleğenlerini bile
birazdan çıkıp mezarlığa gidicem
hala dedemle birlikteler diye bize sinirli sinirli söyleniyomudur bilmiyorum
ama ben ikisinede birer fesleğen dikicem
artık foolish games yok
şaşkınlığa da yer yok
..
dışarda hafif yağmur yağıyor
bir başka sahne var aklımda
magnolia nın gökten kurbağa yağma sahnesi
"this happens..this is something that happens..
ve sonda ki aimee mann..save me
..
artık yapılabilecek tek şey beklemek
bir yağmur için..




C'mon and save me
Why don't you save me
If you could save me
From the ranks of the freaks
Who suspect they could never love anyone

Except the freaks
Who suspect they could never love anyone
Except the freaks who could never love anyone

Hiç yorum yok: