3 Haziran 2009 Çarşamba

yeniden



uzun saatler güzel bir manzaraya baktım
aklımda ise hiç de güzel olmayan manzaralar vardı
belki de bu sebepten
görüntüler buğulandı yer yer
ben sustum yer yer
maskem düştü yer yer
çoğunlukla iyiydim ama
bugün gene güzel bir manzara var karşımda
günaydın dedi güzel bir ses
ve küçük bir gülümseme oldu evet
ama gözlerimde
sonra verdiğim sözleri yerine getirmeye çalıştım
biraz çalıştım
çalışırken düşündüm
kırmızı beni bozuyor..
çok düşündürüyor
saflıgımın ne kadarına hala sahip oldugumu düşündüm mesela
gitmesine sebep olan kişilerden özrü diledim
haklarında çok çok kötü şeyler düşünüyorum çünkü
zihnimin kirlenmemiş bir bölgesini aradım
küçük grilerin arasında
buldum
nispeten kuru
çekildim
dizlerimide karnıma çektim
ileri geri sallanmadım
dizimi sektirmedim
öyle daldım gittim
yeniden kelimesini irdeledim..
hala çok zor geliyor..

Hiç yorum yok: