30 Mayıs 2009 Cumartesi

nice

"birinin önce sizi çok sevip sonra hiçbirşey hissetmiyor hale gelmesi
beni hep hayrete düşürmüştür
bu durumda çok canım yanar
birinin beni terkedeceğini hissedersem
herşeyden önce davranırım
ve önce ben gidip ondan ayrılırım
işte bir tane daha
harcanmış bir aşk hikayesi daha
bu kez gerçekten çok sevmiştim oysa
birgün bir yerde karşılaşıp birbirimize yeni sevgililerimizi
tanıstıracağız
aramızda hiçbirşey olmamış gibi davranacağız
sonra birbirimizi daha az düşüneceğiz
daha az
ta ki
birbirimizi unutana dek
nerdeyse..
benim hikayem hep aynı..
...
hayatta bir an gelir ve bir ayrılık daha kaldıramayacağınızı hissedersiniz
ve o kişi çoğu zaman sinirinizi bozsada
zamanınızın yüzde 60 ında kızdırsada
onsuz yaşayamıyacağınızı anlarsınız
ve o kişi her sabah yüzünüze hapşırarak sizi uyandırsada
evet
onun hapşrklarını
başka herhangi birnin öpücüklerinden
daha çok sevebilirsiniz
.."
marion-2days in paris

Hiç yorum yok: