20 Mayıs 2009 Çarşamba

oje

sırf sen mürekkep kelimesini cümle içinde kullandın diye
psikolojik testler uyguluyorum üstümde
bana kırmızımı daha çok yakısır
siyah mı
yeşilin konumuzla bir alakası var mı?
biri dün öğlen "ben seni çok özledim" dedi
cevabında ona yalan söylemiş olmam birşey farkedermiydi?
havanın bu kadar güneşli durup
şiddetle esmesi birşeylere işaretmi
karın boşlugumun sanki bütün organlarım yer değiştiriyomuşçasına ağrımasına
doktorlar hiç maruz kaldımı
beklenen tepkiler lafının üstüne oturmalarını rica ettiğimde verecekleri cevap ne olacak?
soru sormanın bir adabı var mı?
yok sa soruların içeriğiyle doğrudan ilintilimi gerçekten?
dünyanın en güzel kedisi bana mı sahip
yoksa ben mi onu idolleştirdim gözümde azıcık?

bugünlerde içimde benden farklı biri var istemediğim şeyler yaptırıyor bana diye söyleniyorum kendi kendime
ama içimde filizlenen korkunç bir olasılık var
acaba ev sahibi geldi de
yeter debelendiğin benim sıram artık mı diyor?
shit!
acıklı bir avrupa gerçekçi sineması kalıntısı değilde tamamen bana özgün bir şekilde titrek değirmenlerin önündeki bir kahraman gibi durup
"sizsiz gayet iyiyim!" demek istiyorum
sağ el yumruk havada:)
eski maillerime baktım dün
sildim çoğunu
mektuplarımda vardı eskiden
o kadar erkeğimki bu konularda.))
hepsi gitti
kelimelerin anlamları abartılıyor
eşyalara verilen önem gibi
dün yeşillikler arasından firar eden bir salyangozla karşılaştık
aldım ezilip yokolmasın dışarda biyere koyayım diye
ilk defa tenimin kızarıp şişmesine sebep olan bir salyangozla tanıştık.)
sinirliydi sanırım
çok uzatmadan koydum balkona
baksın başının çaresine
onların hayatıda zor
istemezdim her an param parça olma ihtimali olan bir eve yapışıp kalmak
o kadar yük
sorumluluk
ne yaparsan yap hepsi sırtında
biryerde evimi düşürsem benim için çok farkedermiydi?
vicdan azabı ilerlememe engel miydi?
saçlarımın uzun halimi kısa halimi daha iyiydi?
yada bunların herhangi bir boyutta benden başka birine herhangi bir anlamı varmıydı?
insanların ruhları değil
itinayla susturdukları bilinçleri olduguna inanıyorum
susturdukları
gerekirse kafasına kafasına vurdukları
ben kendiminkini bir beyin travma sında öldürmüş bile olabilirm
güçlü kızım vesselam
"konusma hulen!".))
lapazz lı günlerimin
lapazz sız günlerimden bir farkı varmı?
yoksa benim bir ömür yapmam gereken tek şey resimmiydi?
hmm..
ne diyodum
saçlar..

Hiç yorum yok: