6 Mayıs 2009 Çarşamba

nilüfer

yorum yapıcaktım yazıcaktım
yardımıma sözlük yetişti..
buyrun hislerimi açan yazarlar:

sıkıntılı bir otobüs yolcuğu sırasında arkadaşın playlistiyle nihohahaa efektiyle dalga geçerken, bir müslüm-nilüfer düeti sanılarak dinlenmeye başlanan şarkı. meğer söyleyen müslüm baba, şarkının adı nilüfermiş. meğer benim kalbim kırıkmış, meğersem ben deriiinn bir nefret içine gömmüşüm anılarımı onunla yaşadığım, en üste de en güzellerini koymuşum ve ara sıra çıkarıp gömdüğüm yerden hatırladığımda, onları hatırlarlayıp gülümsermişim ve fakat yokmuş ki tebessüm gerektirecek birşey, yaşanmamış ki. "sensiz ömrüm olsun" cümlesi öyle bir darbeli matkap etkisi yarattı, müslüm babayla beraber söylerken öyle berrak bir farkındalıkla aydınlandım ki, nihohahaaüüühhhüüüühühüfırrkk efektiyle arındım adeta. geri bile istemiyorum benden alınanları...bensiz ömrü olsun yeter....teşekkürler müslüm baba!!
(minimorv

müslüm gürses'in mükemmel seslendirdiği mükemmel şarkı...sözleri de şöyledir....

zamanın eli değdi bize
çoktan değişti herşey
aynı değiliz ikimizde
zaaflarına bir gece
hatalarına bir nilüfer
sevgisizliğine bir kalp verdim
artık geri ver
geri veremezsin aldıklarını
artık geri ver
geri verilmez hiçbir yanılgı
yokluğuma emanet et
sende benden kalanları
herşeyi al
bana beni geri ver
bir şansım olsun
başka yer başka zaman
sensiz ömrüm olsun...
(lirululirulu

müslüm baba' nın altın vuruşu.
(hippychick

biten/bitirilen bir ilişkinin ardından taraflardan birinin ya da ayrı ayrı her ikisinin, olan biten hakkındaki tarafsız açıklamasıdır. bu yüzden güzeldir. ve yine bu yüzden taraf olmayı bir insanlık yüksek ödevi zannetmekte ısrar edenler için nilüfer ancak, sözleri sanskritçebir şarkıymış gibi dinlendiğinde güzel bulunacak şarkıdır.
(xtr

ok afedersiniz ama durduk yerde adamın amına koyan sarkilar in onde gidenidir.
akla gelir şöyle bir hüzünlenirsiniz, dinleyeyim diye yanıp tutuşursunuz çok lazımmış gibi,
dinlersiniz daha da beter olur dokunsan ağlayacak olur bir daha bir daha dinlersiniz,
sonra oturursunuz oyle oyuncakları elinden alınmış annesinin isten eve gelmesini bekleyen cocuk gibi.

aksam sevgilinizin eve gelecek olmasi,sarilacak olmanizi bilmeniz falan da oyle gecirmez kolay kolay o hüznü.

sadece murathan mungan güzelligi diyemezsiniz entel gibi takılıp,
lisede rockci olmaniz veya sadece yabanci muzik dinlerim tripleriniz de hicbir seyi degistiremez, oturur tipis tipis dinler huzunlenirsiniz muslum gurses'e saygı duyarak.
(fiore

Hiç yorum yok: