28 Mayıs 2009 Perşembe

ilah-i



ben senin için birşeyleri değiştireceğim
yavaş yavaş
usul usul
kötü şeyler daha iyi gözükecek gözüne
iyiler daha da iyi
çirkinler güzel
güzelleri dünya güzeli
bir süre bakma sen genede değiştirdiklerime
sen aslını bildiğin için
alışamayacaksın
yalan demek gelicek içinden
rol demek gelicek
ben karşına dikilip
kime göre
neye göre diyeceğim sana
bana cevap vericek gücü bulamayacaksın kendinde
çünkü
o yönünüde değiştirdim ben..
o yüzden
bir süre bakma sen yaptıklarıma
bırak yıllar geçsin
tamam aylar yada..
unut yeter..
sonra sende herkes gibi olacaksın
garipsemeyeceksin değişiklikleri
onlar sanki hep öyleymiş gibi gelicek sanada
sende gitmiş olacaksın
geriye bir ben kalacağım
hepinizin ilk halini bilen
ama problem değil
unutkan bir insanım bende..

Hiç yorum yok: