16 Temmuz 2009 Perşembe

bak

-
gözleri büyüdü
yada ben gözlerine kilitlendim
kahverengi denizler geldi aklıma
ordan kahverengi kayalıklar
derin dehlizleri olan
dik
keskin
sonsuz
girintili çıkıntılı kayalıklar
kahverengi bir gökyüzünün eşlik ettiği
güneşin bile tozlu oldugu
bir hayat
benliğini beniyle aradığı için yok olmanın eşiğinde.
inatçı rüzgarlar geldi aklıma
gözlerime kumları tozları doldurup
beni kör eden
canım yandı
çektim gözlerimi.



--
gözleri büyüdü
yada ben gözlerine kilitlendim
baldan denizler geldi aklıma
ordan peteklerden tepeler
baldan çağlayanları olan
coşkulu
yumuşak
sonsuz
parıltılı altından tepeler
parlak sarı bir gökyüzünün eşlik ettiği
güneşten bile bal damlaları akan
bir hayat
benliğini beniyle aradığı için yok olmanın eşiğinde.
baldan gözyaşları geldi aklıma
kirpiklerimi birbirine yapıştırıp
beni kör eden
canım yandı
çektim gözlerimi.

Hiç yorum yok: