3 Temmuz 2009 Cuma

tried..

denedim denedim
susmayı
uzağa bakmayı
tek ayağımı aksi yöndeki elimle arkadan tutup leylek gibi durmayı
bazen koltukta baş aşağı durmayı
(hemde yüzüm kızarana kadar)
orta parmağımda yüzük parmaımı aksi yönlere ayırıp dier parmaklarıma yapıştırmayı
saçlarımı çekerek koparmayı
insanların gözlerine hiç durmadan bakmayı
(rahatsız oluyolar)
ellerimi çıtlatmayı
ip atlamayı
bağırmayı
dilimi burnuma değdirmeyi
gürültüyü sevmeyi
sessizliği sevmeyi
karanlığı sevmeyi
korkmayı..
insanları anlamayı
insanı anlamayı
nefes nefese konusmayı
öyle konusanlara sempati duymayı
yüksekten korkmayı
o alt geçide 60 dan aşağı bi hızla girmeyi
düşünmemeyi
boşvermeyi
siktir etmeyi
siktir etmemeyi
alkolsüzlüğü
alkollülüğü
tırnaklarımı uzatmayı
kısacık kesmeyi
yeşili
kahveyi
siyah gibi kahveyi
değersizlere değer vermeyi
değerinden fazla değer verilmişlere onu haketmişler gibi davranmayı
üşüdüğümde üşümemiş gibi davranmayı
terlediğimde mızmızlanmayı
denedim bunları..
denedim yani
suçlayamazsın beni..

Hiç yorum yok: