3 Temmuz 2010 Cumartesi

its cool

iki mavi boncuk
iki mavi bilye gene
damarları arasında
ton ton mavinin
tek sevdiğim mavi hayatımda
enteresandır
gitmek artık yakın mesafeleri çağrıstırırken
aklımda kalanlar hep maviler.
gerçekten sevilmemesi birşeyin
değerinden ne kaybettirir
enteresan kısmı budur belki
bilmiyorum
güneşin altında
masmavi bir havuza giriyorum
gözlerimi kapatsamda güneş gözümde
aklımda
hiçbirşey yok maviden başka şimdi
su sesi
su rengi
su kokusu
havuz sevilmezken
denize hasret metreslerle oynaşmak gibi
ama evimden de gidemem
evi olmayan birinin
en cesur lafı.
şimdi iyi herşey
rüzgar esip esip duruyor
önemli değil
saçlarım kısa
ama sürekli yönü değişiyor
bu bir problem
çünkü hiçbirşeyin bir önemi yok benim için
düşüyorum
kimseye ses etmeden
tutulmak istemiyorum çünkü
düşmek zevkli.)

Hiç yorum yok: