23 Eylül 2010 Perşembe

ali bardak

zor işler

tuhaf günün akşamında
bir bir çıkarlar ortaya
delilik kıyıları boyunca
aklın olur bin parça
her parçanın ucunda
görürsün onları hiç korkma
sen bana sor bu zor işleri
sen bana sor bu zor işleri
girdap olmuş adamlar
etrafında oyunlar
uyma sen onlara
zaman durmuş akmıyor
farkındaysan geçmiyor
rüzgarım üflesin onlara
sen bana sor bu zor işleri
sen bana sor bu zor işleri
tuhaf günün akşamında
bir bir çıkarlar ortaya
delilik kıyıları boyunca
sana tuzak kurmuşlar
üstüne yapışmışlar
bir silkin de gel kendine
sen bana sor bu zor işleri
sen bana sor bu zor işleri
sen bana sor bu zor işleri
sen bana sor bu zor işleri
gel bana sor
gel bana sor
gel bana sor
gel bana sor
gel bana sor sor sor
bu zor işleri
gel gel bana sor
gel bana sor
gel bana sor
gel bana sor
gel bana sor
gel bana sor sor sor
bu zor işleri
gel gel bana sor

korhan futacı - kara orkestra

Hiç yorum yok: