8 Ekim 2012 Pazartesi

Mala Junta Trio

günler aylar yıllarca beklediğin sonbahar geldi.




ilk zeytin çekirdeğinin içini gördüm bugün
siz hiç mükemmel bir şekilde açılmış bir zeytin çekirdeği içi gördünüz mü?

ben de öyle düşünmüştüm.


o kadar güzel ki
akşamın gecenin bütün sıkıcılığını ezici karanlığını dağıtıyor

güneş güzel şey
ben son yıllarda bronzlaşamıyorum pek gerçi
vücudum ilk 20 yılla yetindi sanırım
genede uzanıp ısınmak keyifli
hareket etmeyince özellikle
terlediğini de hissetmiyor insan
o zaman işte süper













televizyon çocuklarıyız biz
dünya iletişiminin daralışının ilk tanıkları
patlayan bir atom bombasının ışımasını sadece bir kaç kilometreden izleyen asker çocukları gibi farklıyız.



bizde de zararsız sandılar televizyonun ışımasını
ve belkide biz öldükten sonra ortaya çıkacak asıl zararlar














güneşle arasında ılık bir ilişki olan insanın
sonbahar ve kışla arasında daha bir sıcak ilişki vardır evet
doğru
bana soğuğu verin ama yağmuru vermeyin
bana karı verin ama çamuru vermeyin

kışlık kıyafetlerin sezonu geldi
içim çiçek çiçek


Hiç yorum yok: