12 Aralık 2015 Cumartesi

felix gitti
cok agladim



kucagimda titredi
annem yanimdaydi
baba   diye bagirdim ama ben
neden bilmiyorum
111 bucuk gun gecti
hala bilmiyorum

bazi seyler var yapamadigim
instagramima fotograf koyamiyorum onunkinden baska
profil resimlerimi degistiremiyorum
boyle sosyal bir yas tutmak mi
nedir bilmiyorum
sacma belki
bu ne kadar umrumda
onu da bilmiyorum.






gececek acisi tabii
gecti bile hatta belki ama
beyin diyorum
beyin cok enteresan bir organ
bilinc cok garip bir sey
hala bazi gunlere o hayatimdaymis gibi
burun buruna uyaniyorum
gozlerimi actigimda orada olmuyor
bunun bu kadar aci vermesine inanamiyorum
aglayamiyorum
soylenemiyorum
gozlerimi kapatiyorum
tekrar aciyorum
dislerimi sikiyorum
yatagimda donuyorum





gercekten aileme bir sey olursa nasil olurum artik bilmiyorum
eskiden uzulecegimi biliyordum
belki bir kac ay sonra alisacaktim
belki sonra daha az hatirlayacaktim
tabii unutmayacaktim
tabii ki



feliks ilk adimi olacakti
felikse gore bilecektim nasil yas tutacagimi
oyle olacak diye dusunmustum daha gencken

simdi durum bu ise





kendimi kocaman pasli bir gemi gibi hissediyorum
omru boyunca limandan limana kum tasimis
simdi sanki demirimin zinciri kopmus gibi
demirim demirledigim son yerde kalmis
cok derinde geri cekememisim
dalip cikaramamisim
ve simdi demirim olmadan
surukleniyor gibiyim




bilincle yasadigim kayip ve uzuntu
farkinda oldugum kisim
en normal kisim
farkinda olmadigim ve en alakasiz zamanlarda
karsima cikan kisim ise
sadece korkunc.







o yuzden
bilmiyorum iste







cocugum oldu benim
felix
feliks
felis
oldu ve oldu









Hiç yorum yok: