20 Mayıs 2016 Cuma

Her sikim hıyar diyene elinde tuzla gitme

Böyle en az 20 katlı binalar
Hepsi gri hepsi çirkin
Gökyüzü dumanlı bulutlu
Hava ılık bayık bir ağırlık var
su bulanık balçık
Her şey gri
durduğum yer hep suya çok yakın
ya da suda olmaması gereken bir şey suda
yatak araba falan
ya da başucu lambası mesela
bunlar hep kabuslarımın ana fikri
neden bilmiyorum
ama fonda bunlar oluyor
sarımsı bir renk hakim
gri sarı
kum toz
ama illaki beton ve yüksek binalar
mümkünse yollarda çöküntüler
oralarda gözüken temel tesisatlar
bilmiyorum neden
ama zaten o sarartıyı görünce anlıyorum ki

bu bir kabus





Dün de böyle bir şey gördüm
bunun içinde
benim içimde




Bazen bunları düşünebilmek çok mu korkunç diyorum
bazen bunları düşündüğüm için çok mu korkuncum diyorum
bazen acaba herkes mi böyle düşünüyor diyorum
çünkü bazen ben gerçekten çok korkunç şeyler düşünüyorum.

Düşünülmemesi gereken
kime göre neye göresi olmayan bir gerekliliği olan
öyle kötü
ama yani bu sonradan olmadı
hep böyleydi
ben sonradan bunun normal olmadığını fark ettim denebilir.

Belki.





Başlığım hayatımda ayrı yeri olan bir kadının bir lafı.

İlk duyduğum andan itibaren hiç yadırgamadım argo halini.
ki o zamanlar bu kadar küfür etmezdim.

hayat dersi gibi.
take it








Hiç yorum yok: