5 Mayıs 2016 Perşembe

I love you Felix

Sevgili Felix
Seni çok özledim
her an özlüyorum daha doğrusu seni
ve bu hiç eksilmiyor.
Gittiğin zaman nasıl olacağını düşünerek çok vakit geçirdim.
Ama hiç bir şey tahmin ettiğim gibi ilerlemedi
Düşündüğümden çok daha kötü oldu bir çok şey
Ama mesela bütün o kan ve göz yaşı arasında
Ben daha farklı bir üzüntüm olacağını düşünmüştüm hep
Ama böyle bir sevgiyle özlüyorum seni
Öyle çektim acımı da hep.
Çünkü sen bütün kedilerden daha yumuşaksın
Çünkü senin gözlerin hepsininkinden daha anlamlı bakıyordu.
Dilin en pütürlüsüydü
En az horlayan sendin.
En mis kokan.
Misssss gibi hemde
ölmeden önce ağzın kokuyordu mesela artık bir şeyler yiyip içemediğin için
ondan bile tiksinemedim
Yani sanırım sen benim annem babam harici
gerçekten içten tamamen sevdiğin tek şeydin.
Sen biraz bendin
Benim güç hayvanım
sembolüm
Adına konuştuğum
Adıma konuşturduğum
zaman zaman (tamam sık sık) arkasına saklandığım.
Çok gördüm mesela rüyamda
öldüğünü gittiğini bir şekilde
Oralarda hep daha böyle yıkılmış gitmiş biriydim
sen gerçekten gittiğinde ise
yıkılmadım sürünmedim
ama çok sinirli bir insan oldum
kötü bir insan oldum
görsen şaşırırdın
o kadar büyük bir iyilik ve denge sağlıyormuşsun benim için
bende çok şaşırdım.
daha bir yıl olmadı ama yaklaşıyoruz yavaş yavaş
ben hala her gün çok şaşırıyorum
küçücük bir canlının bu kadar fark yaratabilmesi mümkünmüş bir insan hayatında.)

özlüyorum seni hala her gün
bugün de çok özledim mesela
yeni tanıştığım insanların seni tanımadıkları
seninle olan beni tanıyamadıkları için ne kadar şanssız olduklarını düşünüyorum sık sık.
eve gidince seni göremeyeceğimi bilmek mesela hala her akşam buruyor içimi.
Seni çok özlüyorum.
Sen dünyanın en güzel kedisiydin.
Sen dünyanın en güzel kedisisin.
yumuşacık patilerini öpebildiğim için çok şanslıyım.

Hiç yorum yok: