6 Nisan 2008 Pazar

liste1

siyah zeytin acı ise yiyemem
yeşil zeytin acı ise onu da yiyemem kokteyl zeytini severim
ama onların da biberlilerinin biberlerini çıkarırım
hatta kürdanla bu konuda uzmanlığım bile var
beyaz un dan yapılmış ekmek severim
ama köy ekmeğinide tercih ederim kepekli ekmek sevmem
ama yemem gereken zamanlarda yerim
çay sevmem
kahve sevmem
zorunda kalmadıkça içmem
canım çok çok seyrek çay ister
onu da şekersiz ve çok açık içerim
kürdan kullanmayı sevmem
dişlerimi acıtıyor
yağlı el kremi kullanamam
aslında kısa süre öncesine kadar el kremi kullanamazdım:
1-ellerim kurumazdı
2-vıcık vıcık yağ oluyorlar sonra nefret ediyorum
ama neyseki artık devir değiştiğinden su bazlı el kremlerimiz sağ olsun kullanabiliyorum
gülümserim ama düz bir şekilde şekillenir ağzım
genelden farklı
altın ve cerrahi çelik gbi metaller dışındaki metallere alerjiğim
sarı altın ise sevmemm
parıltılı şeyler severim
ama genelde siyah giyinirim
renkli herşey güzel gelmiyorr
arabamı ne zaman yıkatmaya karar versem yağmur yağar
ne zaman fön çektirsem yağmur yağar.
bir şeyden bi r tane bir renk aldıysam
10 tane daha almam
çikolata sevmem
tatlı olarak meyve her zaman tercihimdir
süt severim ama çok içemem
kola sevmem
alkol seviyoruz ne yapalım
ama votka içemem
tatlı alkollü içecek sevmem
turşu severim ama nasıl yaptıklarını bilmediğim o iğrenç tatlı turşuları sevmem
sert derili ayakkabı sevmem
ama genel olarak ya deri ayakkabı severim ya bez spor
bir ara çok converse giyerdim
hala çok converse im var
sonra neden bilmem soğudum
bir kıyafet tipini yada belli ayakkabılarımı dönemsel olarak takıntı haline getiririm ve hep giyerim
herşeye kombine ederim
mutlaka hep üstümde bulundurduğum en az bir takım vardır.
patlamış mısır severim ama sinema tipi olanlardan
yada mikrodalga olanlar onların tadı birbirine benziyor
haşlanmış mısır da severim hatta ne yalan söyleyeyim çok çok severim
hatta o baby cornlar var
, kışın normal mısır bulamadıımda gidip onlardan alıp yerim
tane mısır konservesi falan..kedim bile seviyor mısırı benim kadar
topuklu ayakkabı giymeyi çok severim bayanları dhaa zarif gösterdiğini dşünüyorum
ama benim boyumda biri için çok sık yapılabilecek bir aktivite değil bunun farkındayım:)
etek giymeye bayılırım
mini etek her zaman favorim olacak sanırım
resim yapmayı da seviyorum
ezelden beridir
elimde bir kağıdım bir kalemim olsun çok zor sıkılırım
yazı yazmayıda severim ama canım sıkılınca ne yazabilirim ne çizebilirim
sıkılmaktan kastım moral bozukluğu
siyah oje sürerim
kırmızıyı da öok severim
uzun süredir beyaz kullanmıyorum
sebebini bende bilmiyorum
pofidik terlikleri severim
yeni biçilmiş cimen kokusunu severim
salata yapmaya bayılırım
çıplak ayakla yürümeye de bayılırım
yüzmeye bayılrıım
genel olarak suyu severim
hızlı araba kullanmayı severim
ama deli gbi değil tehlikeliyse kasmam
sinemaya gitmeye bayılırım
yerli yersiz dizi hatta reklam izlerken bile ağlarım
neys..

Hiç yorum yok: