27 Nisan 2008 Pazar

liste2

tatlı tatlı kasınan yaraları ve sivilceleri severim
temiz kedileri severim hani şu ayaının parmak aralarını bile önemle yalıyanları
peluş oyuncakları bikaçı hariç sevmem dokunamam
pamuk ısıramam
dans edebileceğim ritimdeki parçaları severim
müzik dinlerken mutlaka aklımdan klip çekerim
yolda yalnız basıma yürüyorsam ve müzik dinleme sansım yoksa
sinirim bozulur
bazende tam tersi oluyor hoş..
insanlarla ilgili hep yorumlar yaparım içimden
şunu giyse daha iyi olur şöyle dese daha iyi olurdu
bunu yaparsa patlar gibi gibi
ama çok çok azını dışa vuruyorum artık
partilere gidip deli gibi dansetmeyi de seviyorum ama
etrafı izlemek her zaman daha iyi oluyor
tabiiki mal mal dikilerek değil
dans ederken karsındakini de takip etmek mesela
güzel birşey
güzel giyinmeyi seviyorum
en az birkaç parça kıyafetimi takıntı haline getiriyorum
sezonluklarım....)
aynısı malesef insanlar içinde geçerli
ama onların sezonları daha uzun oluyor tabii..
e öyle de olmalı sanırım
kalıcılar..gidiciler..
saçımla uğrasmayı seviyorum
ama suyunu çıkararak değil.
ağlamayı seviyorum
ama uzun süredir ağlamıyorum
çikolata sevmiyorum
ama sütlü tatlıları seviyorum..meyveli pasta seviyorum
en sevdiğim tatlı meyve nin ta kendisi..
ilgi hoşuma gidiyor
gereksiz fazla ilgi canımı sıkıyor..
bildiğim tanıdığım yada yanımdakilerin yada yanımdakinin bildiği tanıdıgı yerlere gitmek hosuma gidiyor..
şaşırmayı süprizleri her ne kadar hosuma gittiği zamanlarda olsa genel olarak sevmiyorum..
taze kesilmiş çimen yeni ıslanmış toprak ve yosun kokusunu seviyorum
eski kokusunu ara sokakları birbirine dayanmış ahşap yorgun görünüşlü evleri seviyorum
balat ın arka sokaklarında gezmeyide
her ne kadar millet tehlikeli desede..
bazen çok istiyorum
ama bunu farketmeyide seviyorum.
yargılanmakda bazen zevkli oluyor
yer yer kırılmayı bile seviyorum..
yaralanmayı izinin kalmasını falan hiç sevmiyorum..
hasta olmaktan da bir mukavele nefret ediyorum..
hele sürekli hasta olmaktan..
daha da
..
olips in limonlu ve portakallısını
lolipop un kolalı ve çileklisini ama düz olanların yeşil elmalısını
dondurmanın sade ve vişnelisini
külahın sivri uçlusunu(kulak karıstırması için sayko olması lazım insanların onlarla..)
sakızın damla aromalısını
seviyorum:)
..
siyah giyinmeyi kısa etek giymeyi topuklu ayakkabı giymeyi
gerektiğinde ilgi çekip gerektiğinde ilgiyi uzaklastırabilmeyi seviyorum.
ışığın hertürlüsünü
arabanın siyahını
erkeklerin kararlı olanını ama senin farklı olduğunu hissettirebilenlerinden hoslanıyorum
çünkü herkes herşeyi söyleyebilir
ama kendini farklı en azından genelin dısında hissetmek apayrı bir duygu..
güzel..
sarı babetlerimi
atlı karıncalı yatak örtümü ve tabii ki şişman kedim felix i seviyorum...
5 kilo kendileri..

Hiç yorum yok: