18 Haziran 2008 Çarşamba

dündebugün

Dediler ki hayat güzel eğriyi doğruyu bilenler

Dediler ki umut sürer insanları seversen eğer

İyiler kazanır kötülükler kazınır dediler

Mutlu olmak için mutlu etmek yeter dediler

İyiler kazanır kötülükler kazınır dediler

Mutlu olmak için mutlu etmek yeter dediler

Tekrar gözden geçirdim yalan söylememişler

Tekrar gözden geçirdim ... yalan




bugün zombi gibi uyanmaktı gün
kalkıp iki parçayı yine uykuda gibi açmaktı
eğriyi dogruyu bilenlere sağlam bir küfür sallamaktı
sonra son 7 günde sergilediğim tavıra bir bakmaktı
aferim lan demekti kendi kendime
tutmasaydım kendimi
aptal olmaya devam edicektim
dedilerki diye diye birşeylere inanmayı sürdürücektim
7 gün durmanın sonucunu almaktı dün
vay be demekti
olgunum lan ben demekti.
olgunum lan ben.))
gidip vücudunu ödüllendirmekti dün
silkelenip kendine gelmekti
ders çalışmaktı
çalıştırmaktı
iyi arkadaş olmaktı
iyi arkadaşlarına huzurla bakmaktı
kötüleriyle muattab olmamaktı
ve bundan gurur duymaktı

son yaptıgın projeye bakmaktı dün güzel olmuş demekti
daha çok yapmaya karar vermekti

track 12 diye bir parçayı şans eseri dinlemek bugün ise
adam şöyle diyorr:
"güneş dogdugunda başka bir şehrin sabahında olucam
her insanın bir hikayesi vardır ya benim kide böyle işte
bu sabah pencerene bak bu koca şehri sana bıraktım
başka bir şehrin sokagından başka bir dilde elveda"

güzel demiş adam garip bi parça nerden bulmuşum ona bakıcam
ama zamanım yok
hem dün umursamamaktı biraz nede olsa.

dün ne kadar iyi arkadaşım olsada
birşeyleri bir yabancının gücüyle atlattıgıma şaşmaktı yeniden
hayatımın devam etmesi s. nın iki dudagının arasındaymış
dün teşekkür etmekti
kendimi farketmeme yardımcı oldugun
tekrar ben olmama sebep oldugun
ve beni azarladıgın için.))

annem dönsün beraber uğrıycaz sana demekti not etmekti dün.))

bugün azıcık kro olmak
sınawdan sonra muhtemel ipini koparmak olucak
bugün derinden düşünmek
çok mu uzağa gitsem
yoksa
yakın uzagamı gitsem ama dönmesem
mi?
düşünüyorum
düşünüyoruz
bakalım...

Hiç yorum yok: