21 Temmuz 2008 Pazartesi

kalpsiz

2008 e giriş yılbasısı
yanımda bir arkadasım
sebnem ferah tan bahsediyo
şöyle iyi böyle bilmemne
müziği iyi..
bok püsür..
bayanı severim
yani sevmek abartılı bir kelime olabilir
ama nötr üm diyelim
o konusurken
arkadaki televizyona takılıyo gözüm
karanlık bir boşluk içinde kendilerini hırpalarcasına gitar çalan
şarkı söyleyen adamlar ve bir kadın
özlem tekin
türkçeye müzik yönünden aşkım kıt olsada oldukça
klibin rengi çok hoşuma gidiyo
ayıpça bir dakika diyorum arkadasa ve sesini açıyorum
bu parça
sanki şimdiye kadar kaç kere kırıldıysa bi kalp her parçanın hesabını soruyo
her tınısında
şebnem fln unutuyorum herkesi içerde bırakıyorum
kendi salonumda ..
odama geçiyorum bilgisayarımı açıyorum
ve klibi hipnozdaymışcasına izlemeye başlıyorum tekrar tekrar tekrar..
5 senelik bir aşk
verilen sözler
şehrin orasına burasına konan isimler
izlenen filmler
görülen arkadaslar
beslenen hayvanlar
edilen kavgalar
çekilen resimler
fotograflar
hep bişey bekliyo gibiyim gene bu his var içimde bugün
nerden çıktı bilmiyorum
nerden dinledim gene
ikinciden çok fazla ayrılık yasandı
çok fazla kötü söz söylendi
ama ellerimde gözlerimi kapadıgımda aklımda gene hep tek bir göz
kulaklarımı tıkadıgımda ise hep bir gevrek gülüş kaldı..
yıl sonra
anlamsız belki bu yazı
ama herkes diyo zaten
unutmak ayıp olur asıl
sadece saygı var smdi
olması gerekn vakitten çok geç gelip de geç kalmış bir saygı..
neyse..

Hiç yorum yok: