1 Ekim 2008 Çarşamba

günaydın

buz gibi bi yatak
nasıl souk burası.)
güneşe çıkmam lazm
dün çok güzeldi
sabah kalktım ölümüne alçak bir gökyüzü
gökyüzü sanki mermer bir salon gibiydi bebeğim
ve insan altında yürürken her an hangi tarafın yer yüzü oldugunun bilincini kaybedicekmiş gibiydi
o kadar alçaktı
hava garip bir sıcaktı
küçücük hissettim kendimi denize yürürken
sağımdaki kocaman dağlara baktım daha da küçüldüm
arkalarından hızla kayıp giden bulutların görüntüsüne kitlendim bi an
çok güzeldi
sahile indim
çok kişi yoktu
güneş te yoktu
ama bulutların arkasında oldugunu belli eden bi parlaklık vardı
kendimi başarılı bi yönetmenin
karamsar avrupa yapımı bi filminde gibi hissettim
hani zamansız dönemsiz filmler vardır ya
şemsiyler muhakkak çizgili
mekanda mutlaka ıssız bi kumsal bi deniz topu bi şezlong ve onun üstündede kocaman şapkalı ve kocaman gözlüklü bi kız vardır
kitap okuyan okyanusa karşı
kitabım gözlüğüm tamam
okyanusa nazı r değildim evet
ve kumsalda bnden baska bi kaç kişi daha vardı aama aldırmadım
güneş geldi gitti
ortam hep hafif loştu
yanmışım hatta biraz.)
çok gerçek üstü geçti sabahım yani..
kitabımdanda keyif aldım
zewkle merakla okuyorum
ondanda melankolik oldum heralde sabah
ama aklıma hep çok güzel sahneler geliyo
sanırım o gün gitmem gerekmese bütün gün oturabilirdim o şantiyede.)
ama güzel sahneler sırf size hususi değil efendim
baska sahnelerde var
.
ojelerimi beğendim
dün biri bana dosdogru tikimisin dedi
çok gülüyorum bu soru ya
tikimisin
tokai,çakar çakmaz çakan çakmak
tikky tombo kalem
çok fena ya:D
vericek cevap da yok
yok deilim desen inkar en byük kabuldür
ama değilim bnce
ben deli değilim
..aksamım çok güzel geçti
gerçekten bi meyhanede
ama öle nevizadenin deeri abartılmış ortam malı olmuş meyhanelerinden değil
bildiğin meyhane
balığını yandan alıyosun
onlar yaparken mezen rakın geliyo
müzik desen..
ilk 1 buck saat ezginin günlüğüydü sırf bence.)
bir ihtimal dha var ardından bide eksik bişey
bide beyrut patlatınca
püü dedm mesaj atiim şu çocua
ama uyudugunu tahmin ettim daha atarken..
çok keyifliydi aksam işte..sonra film festivalinin son filmine yetştik izledik..sonra gümbetten kaybola kaybola eve geldik
malum ben alkollü
yakalanmyalm
gelince bi yamur
önce tv gitti
sonra telefonlar
en son elektrik
bizde yattık.)
sora elektrik geldi
biraz bilg derken sızmısım..
budur.
günaydın

Hiç yorum yok: