6 Mart 2009 Cuma

dialog

goccia:
peki
goccia:
eskiden bi insanı üzmek konusunda
goccia:
onunda annesi var
goccia:
ona da değer veren biri var
goccia:
bnm bunları yaptıgımı görse nasıl hisseder diye düşünürdüm
goccia:
hala öyle düşünüyorum
goccia:
aynısı cansız maddeler içinde geçerli
goccia:
o bunu bu vakte kdr saklamış kollamış
goccia:
ben kimimki bunu mafediyim?
goccia:
şimdi düşünüyorumda
goccia:
maddeler için
goccia:
ya bana verilmiş
goccia:
yada aldıgımda bişey denmemiş
goccia:
dolayısıyla artık bnm sorumluluğumda
goccia:
kimsenin değil..
goccia:
neden dert ediyim vermeseydin.
goccia:
insanlar içinde
goccia:
tamamen kendi istekleriyle karşımdalar
goccia:
gelmeselerdi
goccia:
kalmasalardı
goccia:
değer veren kişileri bnmle olmalarına engel olsaydı
goccia:
bnm gibi insanlarla olmalarına
goccia:
olmadılarsa
goccia:
neden sorumlusu ben olayım

Hiç yorum yok: