20 Aralık 2010 Pazartesi

aç kalmaya alışıyor insan, peki ya deliliğe alışabilir mi?

Bu tavşanları çok seviyorum
yaparken farklı bir kompozisyon yapmıştım kendimin de içinde olduğu
buraya koydum mu hatırlamıyorum ama neyse
sonradan böyle bir arka planım olsun dedim
kalıplardan farklı bir şey en azından
ama alışamadı gözüm
üst tarafa koyuluk lazım sanırım
yada hastayım diye takılıyorum her şeye


İtalya da neden KFC yok diye süregelen isyanımı
(yaaaa ama onnar tavuk deiiiilll yaratııığğğkk benzeri söylemlerle ilgilenmiyorum çok keyif alarak yediğim bir besin çeşidi kim ne derse desin ve evet hayvan severim yo hayır iki yüzlülük değil bu insanlık ups belki iki yüzlülüktür tamam)
bir şekilde bastırmaya karar verdim iki gün önce
ve çeşitli tarif ve tavsiyeleri değerlendirdikten sonra her zaman alış verişimi yaptığım Dok a gittim.Hemen via melo da o da 2 blok evden sadece.
neyse aldım malzemeleri
eve geldim hazırladım
ama hazırlarken o kadar yoruldum ki çok bir hevesim kalmadı yemeye açıkçası
bununla beraber eğer kızartma yağını unutmasaydım tamamen aynısını yapmış olacaktım sanırım
ama zeytin yağında kızartınca olayın rengi değişti
.))
neyse ki tavukların rengi aynı kaldı
neyse
velhasıl çok yemedim başta sonradan gün içinde atıştırdım falan
kızlarda Spinazzola ya dönmüşlerdi salı geliyorlar tekrar evde de yalnızım
neyse uyudum
gece bir ağrı mideme bir tekme
uyandım oturdum
tekrar uzandım
kusmam lazım evet
ve bilmem bahsettim mi önceden
ben kusamayan bir insanım
her türlü acıyı çekerim yeter ki kusmayayım
döndüm döndüm
yok bir çare gittik wc ye
kustum kustuk kustuk
neden sevmiyorum bu işi
çünkü öyle kustum geçti olmuyor
boğazın ağrıyor günlerce ıyh
tamamen yanlış bir eylem yok
yok kesinlikle bana göre değil
neyse
bütün gece sabaha kadar böyle geçti
ertesi günde zombi oldum bu sebepten
dün de az çok iyi geçen gün
ben bembeyaz yüzüm ve yatağım ve sevgili emektar bilgisayarım
annem şey dedi ağlayarak
"şimdi kuş olup yanına gelmek istiyorum"
her seferinde kalbimi daha fazla kıramazsın dediğim de farklı bir yol buluyor annem
ya ahah saçmalama ya iyiyim ben ağlama anne dedim ağladığımı çaktırmadan
tamam tamam yat sen dedi
ah..
ah...
sonra kal sen orada diyor bir de
sanki yapabilecek...
neyse dün gece de sıfır uykunun ve 3 filmin ardından bugün gözlerim başımdan fırlarcasına çıkmak için zonklarken 10 buçuk gibi uyandım buranın saatiyle
günde ilerliyor işte..
daha iyice.
beynim donuk o ayrı.

uzun süre bulsam da kfc yermiyim artık
nöööö
ama olsun

Hiç yorum yok: