19 Aralık 2010 Pazar

if you want to be somebody else, change your mind

annem fal baktırmış bir kaç ay önce
yanıma gelince anlattı
garip
çünkü bende annemde inanmayız böyle şeylere
birileri girmiş aklına işte
gitmiş keyfine..
adam tarif etmiş beni babamı detaylıca
annem şaşırmış
adımıza kadar söylemiş
annem ürkmüş
mikrofon vardır belki dedim
yalnız gitmiştim dedi
güldüm.
görmeden inanmam dedim..
güçlü kuvvetli kızın
istediğini yapar demiş adam..
bu söze takıldım
üstüne üstlük bir de ay dolunaya dönüyor
bir takıldım ki sormayın gitsin..
ufak tefek bir kız değilim
boyum 1.80 e merdiven dayamış evet
güç ama öte yandan
buradan mı geliyor
ondan emin değilim
bugün baride
koyu bir akşam
o pudingin dibi tutmadan bir an önceki koyu hali gibi sıcak yoğun
belki ay dolunaya dönüyor diye
belki ben pek içmedim diye
kanım koyu
ellerime hakim
beni pek dinlemeyen dilimin sesi bile çıkmıyor
gözlerim yorgun..
iyi geceler.

Hiç yorum yok: