23 Nisan 2012 Pazartesi

misal

Belki de sigara içmek gibi bir şey
Ben hiç içmedim bilmiyorum ama herkes hep aynı şeyi söylüyor
Onların yalancısıyım
Belki su gibi yemek gibi nefes almak gibi
Belki artık tamamen otomatik


Konu aşk meşk değil
Konu insanın insanla imtihanı
Yorgunluk başka insanlardan değil
Yorgunluk kendinden belki
Çünkü hep aynı hava bu nefes
Ve rollerin verildiği kişiler seçilse de
Senaryoya hakim değil kimse
Ve sadece kimse sıkılıp gitmesin diye
En azından sık sık olmasın bu diye
Unutmak diye bir şey var
Küçük bir parça
Birazcık

Ama unutma
Ben unutmuyorum
Belki sadece bir şeyleri beklemek için
Tekrar bir şeylere çalışmak için
Çalışırken düşünmek için
Düşünmemek için çalışmaktan öteye geçmek için

Hayat komik aslında biz komik yaptıkça renkli bile
Ama renkler çamura dönüyor geceleri
Ruh açlıkları vücutla karışır hale geliyor
Otomatik kontrol
Nefes almayı düşünürsen kapanır
Nefes alamazsın
Unuttuğun zaman tekrar başlar hayat
O yüzden birazcık unutmak

Aklımın iplerinin hepsinin ucunda fikirler var
Tilki kuyruğu aslında saçlarım
Saçlarımı çekince bütün hepsi kafa tasımın içine
Yapışıyor.
Beynimi param parça ediyorlar.
O filmdeki sahne gibi.. insanları kesmişlerdi ya tellerle.

Sevilmeyen yerler
Ön yargılar
Ön yargıların haklı çıkması


Haklı olmanın dayanılmaz sıkıntısı.
Artık haksızım diye bağırmak istemek.


Belki duymak için.

Hiç yorum yok: