3 Mayıs 2008 Cumartesi

".."

dedi ki..;


"


bende rakı içiyordum birşey fark ettim, çok nadir insanlardansın benim için,

çok güçlüsün ve şu an göremediğin kadar ciddisin, uzun süredir farkedemediğin kadar güzel ve doğru yolda gittiğini göremeyecek kadar hızlısın,

sana hiç bir zaman yetişemedim (hiç birşeye yetişemediğim gibi) ama önde seni görmek cidden çok iyi birşey.
...

iyi ki kendini değerlendirme hakkın yok...


ziyan edicektin hepsini
...
seni bir tünelden geçerken, telefonum neden çekmiyor endişesini duyarken görüyorum...

1) tüneldesin çekmeyecek o

yani kimse yardım etmeyecek

2) kimi arıyorsan zaten tünelden çıkıncada onun telefonu kapalı olacak

ama hani konuşmuştuk

bir yol

benzinciler falan filan
sanki yolun en boktan ve en daraltıcı kısmındaymışsın gibi görünüyor

bunu küçümseyip olayı basite indirgemek için söylemiyorum

sadece senin gaza biraz daha basıp ilerleyecek kadar dirayetli oldugunu düşünüyorum

şu anki sorunun, mutsuzluğuna gram faydam dokunamıyor

ama en azından sana cidden çok inanıyorum

ama cidden

moral olsun diye degilde... tam yeri oldugu için

sonuçta " bugün ne yapmadın:----öpüşemedim----ama yarın öpüşürüm" derken sana inanıyorum demek biraz saçma olurdu

otur ağla, düşün, iç sıç birşeyler yap, iyi davran alttan al, kavga et, ama zaman nasılsa geçiyor

bence sen kendi saatine hükmedecek kadar güçlü degilsin ama o zaman zarfını en az hasarla geçirecek kadar yeteneklisin..

..


sarılasım geldi sana... her ne kadar garip garip baksanda şimdi...

..

sadece senin ne kadar büyük şeylerle bukadar sağlam yüzleşebildiğini izlemek gönendirio beni..

..

..

..



bir saniye sana bir itirafta bulunmak ve bunu çevremdeki insanlara (okul dışı) söylemektense sana söylemek istiorum:
"bana sergilediğin davranışların ve yardımlarından dolayı, benimle ilgili daima olumlu düşüncelerinden ve bunu çevrene baskın bir şekilde yansıtmandan dolayı, hayatımın son iki senesinde hep yanımda olduğun ve sadece olumlu şeylerle bunu sağladığın için çok teşekkür ederim.."



"


teşekkürler..

Hiç yorum yok: