15 Mayıs 2008 Perşembe

devir

uzunca bir süredir birşeyleri erteliyordum
insan zaten unutmak istediği şeyleri birde zmaan geçtiyse direk unutuyor..
hatırlamakta pek iyi gelmiyor
babannesi kendini hatrlayamayan torunlardan biri olarak bnde
bu hastalıkla biraz haşır neşirim ve bu sebepten
hastalığın gelişimini sebeplerini araştırdım epey
genel olarak bizim normal unutkanlıgımızla pek ilgisi yok tabii
bu daha fiziksel ve raslantısal gelişen bir hali
o yüzden insan beynine hayranlık duymadan edemiyor
sen beyin halinle
bak hangi hatır üzüyor hangi hatıra utandırıyor
hepsinin üstüne bir çarpı koy
unutma
ama hatırlattırmada
sanırım amerikada bir deneysel tedavi uygulanmış
apayrı bir hastalıgın tedavisi için elektrik şokumu lazermi yalan sölemiyim şmdi tam bilmiyorum çnkü tedavi diyelim
uygulanmış bir gönüllüye
ve sonuc vermemiş o hastalık için ii tamam falan
derken adam bir hafta sonra çocuklugundan yıllardır hatırlamadıgı hatıralarını hatırlamaya basladıgını farketmiş
ve tedaviyi bu yöne kaydırm ıslar
çok enteresan geldi
hastalık açısından bir gelişim kaydedilmesinde faydası olursa süper olur tabii
ama bn hatırlamak istemediğim hatıralarımla
ve unutmus halimle memnunum sanırım..

sadece kaç yıldır..
kaç kişidir
problem olan şeyler vardı..
geçemiyorum bir türlü
gelemiyorum üstesinden
gelemiyordum.
simdi cevremdekiler gibi bende diyorum
neden şimdi neden bu durumda
bilmiyorum
sadece artık zaman kaybediyormusum gereksiz uzatıyormusum
zaten kötü olan birşeyi iyice uzatıp öyle kalmasını sağlıyormusum gibi geldi..
kişilerle alakası yok değil var tabii..
ama asıl olay kafamda sanırım..
kafamdaydı..
bilmiyorum içim allak bullak
ama
yeni birşeyler deniyorum
en azından birşeyler deniyorum
ve bence bu bile gayet gurur verici..
(bide kabuslar bitse..)

Hiç yorum yok: