20 Mayıs 2008 Salı

liste3

kırmızı şarap severim
sonunda kalan tortuyu sevmem
ekşi şarap severim ama çok ekşisi değil
evde olmayı genelde severim aam çıkmamam gerekiyorsa eger yani bu bir zorunluluksa
direk uçuyor o sevgi
makyaj yapmayı seviyorum
ama gözzz
kırmızı ojeyi
deli gibi dansetmeyi
yanıp sonen ışıkları
mor ışığı
mor ışıkta parlayan beyaz neredeyse herşeyi

cızırdayan neonları sevmiyorum
bozuk neonları
onun dışında tam bir neon aşığıyım
babamdan geçmiş sanırım

yemek yapmayı da severim
yaglı yemekleri yer yer severim
miğdeme dokunuyorlar çünkü
arsızlıgı sevmem
yapmayı yapanları hiçbir halini
bence şirinlikle arsızlık arasında ince bir çizgi var
ve o ay ne şirin dediğimiz insanlar o çizgiyi aştıkları anda
çirkin oluyorlar
hiçbir çirkinliğide sevmem
plastik kokusunun muşamba halini sevmem
metal in ısırma hissi o kamaşma
ıyh
nefret ederim
kalitesiz peluş sevmem
kürk hiç sevmem
plastik bir kaptan bardak vb
sıcak birşey yemeyi içmeyi sevmem
sanki çözünüyormuş gibi geliyor bana
batılım n'apıyım
..
kedileri hayvanları çok severim
ama eve döndüğümde aklımda hep bir tanesi kalıyor
hep onunla uyuyoruz.))
..
kocaman güneş gözlüklerini seviyorum ama illaki siyah
çok belki kırmızı
yada krem
ama kesinlikle kahverengi değil.
..
zayıfladıgımda yüzümünde zayıflamasından çok zayıfladıgımda memnun olmuyorum
ama ne kadar zayıflasalarda tabak gibi suratları olan insanlardan olmadıgımada memnunum..
tatlı içki hala sevmiyorum
ama limoncelloyla ilgili gelişme katediyorum
mavi mentollü sakızları değil yeşil nanelileri seviyorum
suyu seviyorum
içmeyi yüzmeyi çimmeyi.)
çamuruda severim
çamurla birşeyler yaratmayıda
genel olarak birşeyler yaratmayı hatta
...
plastik makasları sevmem
hani su küçükken verdikleri üstünde bide garip bi tavsan olan
hiç sevmem
kocaman eski döküm kumaş makaslarına hayranım
falçata severim
koleksiyonum var
değişik çakıları severim
olabildiğince biriktiririm
bardaklarda ayrı bir takıntım
kocaman bardakalrı severim
devamlı alırım
gerçi annem hepsini benim evime yolladı
çünkü o sevmiyor.

çiçeklere bayılırım
renklerine saatlerce bakabilirim
desenlerine
şaşı olacak kadar yakından hemde
doğada beni hep şaşırtır
ve çok saygı duyarım
çok büyük bir çaba
ve bir anda bir hamleyle çekip öldürülüyor..
büyük kayıp..

polislerden nefret ederim
namuslusu illa vardır diyoruz tamam da
oldukça azlar..
kendinden güçsüz birini döven satasan insanlardan(ki genelde polisler..)
nefret ederim..
rütbesiz gelsin bakalım..
yaşatıyorlarmı onu..

parlak taşları severim
taşın ne oldugundan ziyade kesiminin önemli oldugunu düşünüyorum

kolye bende biraz sıkıntı yaratan bir aksesuar oldugundan
küpelere bayılırım
varlıgı yoklugu bir..

saçların açık hali en güzel halleri
ama bazen toplamak da elde olmuyor..
misal bugün hava çok sıcaktı..

bas
sanırım vazgeçemiyeceğim bir vurgu olarak kalıcak hep migdemde
ve her ne kadar çok yönlü bir dinleyici olsamda
bas lı ve gerçekten çaba harcanmış bir parça duygdugumda
topuklularım ve kibar takımım la olsam bile ritim tutmadan edemiycem.

lolipop severim
söylemiştim
ama içinde sakız olanlar berbat.
hayal kurmayı severim
sahilde uzanıp
bulutlara şekil vermeyi severim
hayal kurmak tam orda daha güzel oluyor hatta
...

Hiç yorum yok: