28 Mayıs 2008 Çarşamba

ordan burdan şurdan

dün birşeyler söyledim
söyledim
söyledim
sonra döndüm gittim
önce gitmesini izledim
sonra durdum düşündüm
oha neler dedim ben dedim
salak salak sırıttım yoluma devam ettim.
arkadasımın değerini arttırdım
insan ilişkilerine şaştım
benden sonra hayatına devam edenlere baktım
pek birşey hissetmedim
hatta hiçbirşey.
sırıtmam büyüdü ve bir gülümsemeye dönüştü.

eğer bir alkol olsam vesikayla satılacagımı tahmin ettim
lakin az miktarda kokain içerebilirdim
ve bağımlılığa sebebiyetim bu olabilirdi sanırsam:)

kendi büyüyen bagımlılıgıma baktım
baya baya şaşırdım
iki göz olsunki
alsın bütün sinirini
iki dudak olsunki alsın aklını
vur de sen
sonra öldür
şaşkınlık büyüyor.


işlerimi yapabileceğime dair inancımı tazeledim
bir yerden başlamak lazım değil mi
mutluyuz dediysek..aptal değiliz hala.))
günlük rutinime basladım
duvarlarımı yükselttim..

acıdır ki insan tam mutlu olmaya basladıgında bütün duvarlarını indiriyor
kendini kocaman açıyor
en az bir yönden hiçbir kötülük beklemiyor
ama o kötülük te hep o hiç beklenmeyen yerden geliyor..,
sanırım sebebide ordan gelen en ufak şeyin bile açık kalp dokusunda büyük enfeksona sebep olması..
neden bahsettim bundan
çünkü neden duvarlarımı yükselttiğimi anlayın diye..


az vaktim var..
çok işim var..
kafam çok dolu..
ah beni bu güzel havalar bitiriyor.))
içimden hiçbirşey yapmak geliyor
hep yatmak gezmek geliyor..
güvenli kollarda..
.))

Hiç yorum yok: