7 Ocak 2010 Perşembe

watch me as I flow



avatar:
çok bayılanlar
"ah o ormannn ah o nasıl akıllıca ah oh"
gibi yorumlarla gelenler
açsınlar orman için hayao miyazakinin prenses mononoke sunu
uçan adacıklar için howls moving castle ını izlesinler
konu içinde pocahontas yeterli olur sanırım..
c'mooonnnn...


vavien:
çok keyif aldım
gerçekten güzel
ama hayır taylan biraderlerin daha coen kardeşler olmasına
eppey bir yol var
ritmik ses ve görüntü akışına hayran kalanlar
(misal çocuğun mastürbasyon sahnesi)
açıp delicatessen ı yada amelie yi izleyebilirler
lakin jean pierre jeunet bu tip geçişlerde kat be kat ustadır
ama tabii böyle bir yol seçip bunu böyle güzel uygulayabildikleri
için tebrikler tebrikler ama bu bir keşif değil yani.

adını sen koy:
hani artık bir rol de bir insana yapışmasın değil mi?
gereksiz süslü
gereksiz kısa buldum ben
eskişehir i gösterim güzel
reklam iyi
ama kalanı biraz kopuk ve gereksiz geldi
hani ne oldu
sıkılmadık
ama ne oldu
bize birşey katmadı.


birazda eskiler:

district 9:
konusuna görselliğine herşeyine bayıldım
evet konu kaşarlıydı
evet yaratıklar çizgi filim variydi
hatta konusma şiveleri dahi abartılıydı ama
çok sevdim yani
sıkılmadan sonuna kadar vay vay vay diye izlenebilir.
gerçekten o geminin altında toz toprakta gibi buluyor insan kendini
hemde 3 boyutsuz(!)



-şimdilerde gelecekten bir gün ü bekliyorum
beklentim çok olmasada merak merak merak
-birde ninja assasin sanırım onu
sırf biraz kaliteli dövüş filmi için
-birrrde
woddy harrelson için zombie land
-cheri ye gitmeyi düşündüm ama gözüme fazla ağır geldi.

neyse zaten bu haftasonunun müzikal + medikal yoğunluğuna bakarak
sinemaya zaman kalmıyacağını beyan etmek çok anlamsız olmaz sanırım.))

Hiç yorum yok: