16 Nisan 2010 Cuma

nasıl delirdim



(fotoğraf obenitto ya ithaf en dir)

çok enteresan bir rüya gördüm dün
böyle farklı bir ev
farklı bir yerdeyim
garip arkadaşlarım var bir grup
onların evi de yakın
kokulu rüyaydı ya
yazıyorum unutmayayım diye şimdi
evleri çok dağınıktı
çok katlıydı
bizimkide çok katlıydı
ama farklıydı
garip garip aile fertleri vardı
herkes uyuyordu
ben daha yeni dışarı çıkıyordum
babam tamam biz yukarıda uyuyoruz dedi
sanki benim eve ilk defa geldiğimin
bir tek o bilincindeydi
sessiz sessiz söylüyordu zaten
bana odamı gösterdi yukarıda böle bir baş hareketiyle
tamam dedim
iyi geceler dedim
çıktım
arkadaşlarımla buluştum
dışarı daydık ama salon gibi bir yerde
çok sıkıcıydı
ıslanmaması gereken mobilyalar ıslanır da
insanda böyle anlatmayı şuan
beceremediğim bir his bırakır ya
hani böyle
yanlış
içten içe bunu biliyorum ve hoşuma gitmiyor
ben gidiyorum diyorum
ama onlar kötü bir şeyler konuşuyorlar
bir şeyler planlıyorlar
ama çok kötü
ben arkamı dönüyorum gidiyorum
hepsi bana bakıyormuş gibi geliyor
hissediyorum
giriyorum eve
ama o ev benim değilmiş
bizimki değil yani
arkadaşın işte
geliyor peşimden diğerlerini bırakıp
yok olmaz söyleyemezsin diyor
olmaz söylemeliyim diyorum bende
izin veremem benim kız kardeşimin başı yanar
dedi
garipti
kız kardeşini rüyanın başında görmüştüm sanki
onu da tanımıyorum
ama arkadaşım
düşünüyorum genede olmaz diyorum
dönüyorum o orada kalıyor
endişeli bakıyor hissediyorum
ama gelmiyor peşimden
zaten benimde evden çıkabilitem yok
kendi evimi bulamıyorum
dönüyorum dönüyorum
gene o bahçedeyim
bir video çekmişler
onu oynuyor
ama onlar gülüyorlar konuşuyorlar
videoyu izliyorum
bir çocuk var
onlardan biri
bir şeyler anlatıyor
öyle oturmuş o koltukta
bu ne diyorum
ha bilmem ne yaptı onu diyorlar gülüyorlar
rahatsız oluyorum
videonun oynadığı sitede belli butonlar var onlara bakmak
istiyorum
bilgisayara eğilirken uyanıyorum
of
sen anlat be komşu
bu ney..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

bu enteresan..
hayrı alamet olmayabilirde.

dflx dedi ki...

rüyalar ters çıkar filan?..

Adsız dedi ki...

onu nerden çıkardın?

dflx dedi ki...

öyle demezler mi

Adsız dedi ki...

bence alternatif kalmasın die öle demişler

dflx dedi ki...

düzü çıkıyor zaten

Adsız dedi ki...

yüz taneden bitanesi belki çıkar o da bu değil kanımca

Adsız dedi ki...

puzzle, ama önemsiz bir şey. bir parçası eksik kalır bazen, bazen de bir çoğu. hani şu gazetenin verdiği dandik olanları nasıl önemsenmeyip çöpe atılırsa bu da öyle gitsin. kurcalama.