2 Nisan 2010 Cuma

re-offender

"bende şimdi tam seni arıyordum"
"bende tam şimdi seni düşünüyordum"
gibi cümlelerdeki hep bir 'an' önce davranan kişi olmaktan
sıkıldığımdan mı
yoksa sadece sıkıldığımdan mı bilmiyorum ama bugün moralim bozuktu epey
hayır bunu söylemekten mi usanmıyorsunuz nedir
utanır insan
hırs yapar
bu sefer bu cümleyi ben ona kurduracağım! der
bir misyonu vizyonu ne bileyim bir boku olur
bu kadar mı
teknolojinin son nimeti telefonumun bozulmasını bile diledim bir an sanırım
belki bezmişliğimin
dün birinci köprüyü 4 kere geçmiş olmamlada alakası vardı
tam bilemiyorum
ama sonuçta
eldeki ben buydum yani
hırçın
gülümseyerek sizi yakınına çekip
güvenli mesafeyi aştığınız an tırmalayacak..

çoğu inananın aksine ben insanın toplum dışındada yaşayabileceğine inanıyorum.
sanırım
bilmem..


special offer:

b:
ıyıde sen bu dunyadan değil sin zaten
sorun bu
=)
takma kafana
b:
taktıkca daha beter olur
d:
evet evime geri dönmek için bozulan uzay gemimi tamir etmeye çalışıyorum
bitsin gidicem
b:
hehe...



--

Hiç yorum yok: