19 Ocak 2011 Çarşamba

213.74.111.# (Superonline)

doktorum çok fazla uçak yolculuğunun hastalığımda önemli rol oynadığını söyledi.
hmm
dedim
ilaçlar verdi
ama öte yandan
ne zaman ne bildiler ki
peh
italyada dönüşümün ikinci günü
dün alışverişe çıktım biraz
ciciler aldım
malum indirim
sevgilimin aldığı güzel louis vuitton nevefull um iyi hoş
ama günlük kullanım için her zaman kıyamıyorum
siyah çantamda mevcut annemden istediğim kasımda getirdiği emektar DK
diğer çantalarımdan da sıkıldım
tamam çanta alışverişi için bahane üretmiyorum sadece seviyorum!!!
bu sebeple
dün emozioni nin vitrininden bana hüzünlü hüzünlü
adeta al beni al beni diye yakaran beyaz Tous un göz yaşlarına daha fazla
karşı koyamadım ve onuda aldım
nıhaha
mutluyum huzurluyum
birazcık hastayım ama
kendi kendimin doktoruyum.))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

aaa bingo!