27 Ocak 2011 Perşembe

hoş geldiniz efendim

dün dün dün
dün ne yaptım ben
ha klavyem bozuldu benim
bazen çalışıyor
bazen çalışmıyor
kafasına göre..
sinir bozucu bir durummuş bana sanki hep abartılmış gibi gelirdi
değilmiş
şimdi çalışıyor
fırsattan istifade yazmak istedim
birde çok doldu içim bazen geğiriyorum yemek sonrası ufak
hani kimse fark etmez
burps!
kelimeler harfler
örk ortalık batıyor! süper şimdide aklıma tarih öncesi bir cem yılmaz şovundan patateslerle yazı yazan bir trt elemanının hikayesi geldi!
oh no! tırnaklarını törpüleyen trt sunucusuyla devam ediyor!
ah neyse
sustuk.
aklımda bir sürü şey vardı yeni kayıt a tıklarken
şimdi uçtular gittiler
belki sırf geri gelirler diye devam ediyorum yazmaya.

dün ne yaptım ben
uyuyamadım dün gene
bir uykusuzluk aldı gene beni
bazen insanlara hayran kalıyorum
hepsine değil bazılarına
bazı şeyleri gerçekten güzel yapıyorlar
bazen benim bazı şeyleri o kadar güzel yapamamamın bir gün ölümüme sebep olacağını düşünüyorum.

bugünlerde bloğumu alıp gitmeyi düşünüyorum.
malum bütün başım burada
önce ifşa yı düşündüm.
saklanmıyorum gerçi
beni bulması kolay
aa sen busun hehehö gibi mesajlar imalar
şaşırtmıyor beni
zaten uc uca her şey
içimdeki bulunma isteğinin çığlığı
içimdeki küçük insan
ardına da iki göz yaşı kondurdum mu beni nüfusunuza bile alırsınız be!

dün uyuyamadım gene
kapattım bilgisayarı
koyunları saydım
keçileri otlattım
felixi hayal ettim
döndüm durdum
bir yılın ardından ipodum da keşfetmiş olduğum yeni oyunları oynadım
sonra bilgisayarı açtım tekrar
abuk sabuk diziler izledim
dizilerin oyuncuları ve dizilerle ilgili yorumlar okudum
güldüm kendi kendime saatlerce
bu döngünün tam neresinde uyuya kaldım bilmiyorum ama geç olsa gerek
çünkü geç kalktım
telefonumu da yüz üstü bırakmışım
10 kere çalmasına rağmen bana hiç ses etmemiş.
dolayısıyla uykumu aldım sanırım.
bir ara rüyalarımı da hatırlıyordum
artık hatırlamıyorum çok.
kalktım bir kahve içtim hemen
güneş vardı dışarı çıkasım geldi
giyinmeye başladım
yağmurda benle.)
buraya yaradı
bir sayfa daha kirlettim!

Hiç yorum yok: