22 Mart 2011 Salı

bakalım görelim

yoğun gezi programımı paylaşmak istiyorum ama bir türlü toparlayıp uygun hale getiremedim dökümanları.
things to do listemin başında.

okul gazetesinin yurt dışı muhabirliği onayım için beni mülakata cibali kampüsümüze çağırması ayrı bir tat oldu
bir hışım cevap yazmayı planlarken durdurdum kendimi.
no need.
sıcak bir duş ve sakin bir günün ardından ele alacağım bu konuyu.

bugün yatak exchange i işine giriyorum sonunda tam ortopedik bir yatakta yatıp boynum için yaptığım zilyon egzersizin bir işe yaramasını umuyorum.
ayrıca temizlik işlerim var erteliyorum erteliyorum ama artık vaktim kalmadı.

haftalardır süregelen anlamsız hava bozukluğunun ardından sonunda ilk baharın ikinci gününde güneş tekrar bizimle
evde tekrar sıcak
memnunum ama durum beni miskinliğe iter gibi geliyor.

Hiç yorum yok: