11 Mart 2011 Cuma

la cipria

bir şeyler yapmanın verdiği o his
bir şeyler istemenin
istediğini alamamanın verdiği his
yada yeterince istemedim diye düşünmenin

haz değil hiç bir şey sadece hislerden oluşuyor.

neyse ne
daha genciz.

bugün prens charming geliyor.
son zamanlarda biraz kirli gri
beyaz değil
atı topallıyor belki evet nalı falan düşmüş
kılıcı paslı ki yazdığım anda
nefret ettim çok şiirsel..
ama geliyor
ve sırf eskisi gibi parlamıyor diye her şey
daha az heyecanlandırmıyor.
"non è una sorpresa, ora che lo sai??"
diyen ev arkadaşım gibi değil işte.
bir diğerine "ı am weak to him.."
derken yere bakmak gibi daha çok.

parfüm alışverişine çıkıyorum bugün.
lakin yoruldum
sıfırdan bir şeyler yapmak zor
hissi de haz a yakın
hoş değil yani
ondan eldekilerden bir kombinasyon yapayım diyorum.

aklıma evin hep güvenli olduğunu düşünürken
ya evde güvenli değilse
neresi kalır başka huzur için
diye bir şeyler daha geliyor
ojelerime bakıyorum
onu da savuşturuyorum gidiyor.

Hiç yorum yok: