4 Mart 2011 Cuma

separate and ever deadly

bazen değil sık sık kendimi düşünüyorum
herkesin böyle olduğunuda ekliyor beynim
ama ben onu çok dinlemiyorum.
neyse düşünüyorum işte
ama dışardan bakamıyorum.
sanırım..
çok korkunç aslında
dışardan nedir bilmiyorum saçlar yumuşak olunca iş bitiyor mu
mesela.
ama içten baya dikenli
bazen
bazen gene yanlış kelime
çoğunlukla
kendimi dikenli yakalıyorum
belki sabah sabah last shadow puppets ın etkisi olmuştur
belki 1 haftadır sınırsız gezmece ve bugün artık ayaklarımın
zonklama kıvamına gelmesinin etkiside vardır bu fikirlerde bilmiyorum amma
durum bu mu bu
böyle böyle
enteresan birşey
hani bende aslında türkçemin bozulmasını bekliyorum.
bazen düşündüklerinede hayret ediyorum.
dedim ya
kendimi elimde dikenlerle yakalıyorum.)
yaramaz çocuk ya
te alam.
my mistakes were made for u man!

Hiç yorum yok: