3 Mayıs 2013 Cuma

iç ses dış yazı


bir kayıp ilanı daha görüyorum
çocuğun yüzünü aklımda tutmaya çalışıyorum
çok saçma?
kim bunu aklında tutup bir de yolda görüp tanıyabilir ki?
hem tanısam ne yapacağım
gidip kolundan mı tutacağım
müge anlı'yı mı arayacağım?

zaten tanımam imkansız
bir yazı görüyorum
bu o.. çocuğunu bulalım
gene bir resim
eciş bücüş
ben oradan tanıyacağım onu
beklenti bu
hayır adamın milyon mimiği vardır
olayı mr.bean den örnekleyebiliriz net bir şekilde...
nedir yani
kaldı ki ok
ben o onun bunun çocuğunu buldum gene gördüm sokakta
ne yapayım şimdi?
çekeyim vurayım mı?
höt desem adam üstüme çullanır
etraftan yardım istesem olayı anlatana kadar adam kaçar

demem o ki belki sıkıntı bende ama gün geçtikçe
herkes daha da fazla aynı gözüküyor
bence bir fotoğraftan milyon insanın içinde birini tanımak imkansız
nokta!

Hiç yorum yok: