22 Nisan 2016 Cuma

Filmler Biraz dursun o zaman

İçim kıpır kıpır gene
Ha rüyalarımda yumurtadan çocukları seviyorum kapalı kapılar ardında
Anneleri Madonna falan.

Ama I am hype!
Ne zaman senenin bu zamanları gelse ben böyle olurum zaten.

Aslında hastayım.
Herkes hasta.
Dolayısıyla bende hasta oldum.
Genzim akıyor.
Genizlerim.))
Başım böyle bir ağır
alnım öne çekiyor.

Ama mesela bu umurumda değil.
Dün akşam dışarıdaydım.
Bu akşam gene dışarıda olacağım.
Yarın zaten kopuş noktası olacak.
Muhtemelen pazar günü yani asıl doğum günümde de hasta evde yatıyor olacağım ateşler içinde.)

Bu seneyi böyle planladım.)


Dans etmek istiyorum.
Ellerimden tutmaya çalışan herkesten tek tek kurtarıp kendimi dans etmek istiyorum.
Etrafımda sadece dönen çizgi çizgi ışıklar görerek döne döne dans etmek istiyorum.
Çevremdeki kimseyi tanımadan.
Tanıdıklarımdan da uzaklaşarak.
Saçlarımı savurarak.
Gözlerimi kapatarak.
Sendeleyerek.
Sonra nefes nefese dışarı koşmak istiyorum.
Gökyüzüne bakmak.
Ay a bakmak gülmek istiyorum kendi kendime deli gibi.
Sonra içeri geri girip biraz daha dans etmek istiyorum.
Arkadaşlarımın ellerinden tutarak onları da döndürmek istiyorum çevremde.

Sonra beraber İstanbul'a karşı bir tepede oturup sıcak bir kahve içelim istiyorum.

"Ah be.
Kurtaramadım kendimi
geldim gene buradayım!
Ne güzel şehir be
Her yerinden balçık akıyor
Ama gene de ışıl ışıl.
Ne güzel hayatım var!"

diye düşüneyim istiyorum.


Sonra sabah kalkayım.
Hasta olmuş olayım iyice.)

Aslında planlara sadık kalamayan biri için gayet gerçekçi bir plan diyebiliriz. sanırım.



Hiç yorum yok: