27 Nisan 2016 Çarşamba

Muviiiz

Arada The Witch de dahil :P bir çok başka film olmasına rağmen
Hemmennnn
The Invitation dan bahsetmek istiyorum!

























Öncelikle şunu açıklamalıyım ki
LOGAN MARSHALL-GREEN!!!!!!
Hani Tom Hardy e paranız mı yetmedi?
Logan ı alın
Adam güzel
yapacak bir şey yok
Adamı saça bulamışlar ama adam hala güzel
Adamı delirtmişler
Adama yeminini bozdurmuşlar
adam bebek.

Tamam şimdi bunu off of our chest yaptığımıza göre.) (ne be erkekler için şu abla bu abla derken iyiydi! Bizim başımız kel mi?)

.))

Neyse.

Abimizin dışında
Ben filmin konusunu çok sevdim.
Açıklama da Beyimizin Eski karısı ve onun yeni eşinin evinde bir yemeğe davet ediliyor bütün arkadaş gruplarıyla. O da yeni kız arkadaşını alıp gidiyor. Gel gör ki bir süre sonra olayda bir terslik olduğunu ve bu garip çiftin onları öldürmeyi planladığını düşünmeye başlıyor.

Şimdi açıkçası ben bu  yorumu okuduktan sonra filmi izlemedim biraz sıkıcı geldi sonra dün ne olduysa şeytan dürttü dedim bir bakayım.

Hikaye evet böyle gelişiyor ama tabi yan konular var işte sıkıntılı bir geçmiş
arada flashback ler
arada abimizin delirme anları ama sadece kendi içinde which i personally adore!
Sonuç olarak filmin sonu bizi şaşırtıyor.
Karakterleri iyisiyle kötüsüyle seviyoruz.
Ortam kaliteli.
Kapılar falan kitlenmesine rağmen klostrofobik hissetmiyoruz.
Ve film bittiğinde aa ne güzel iyi ki izlemişim diyoruz.

E zaten bunlar benim bir filmi izlemem için yeterli.
Bir daha izlenir mi
İzlenir
Konu için mi?
Hayır Marshall için!

Dürüstüm yapacak bir şey yok!
.))

































watch it!......................................................................

Hiç yorum yok: