14 Aralık 2009 Pazartesi

komşu kızı

+
"..and than I broke up with you I tried to find somebody who s the exact opposite of you but clarke is exactly like you..it s like I am programed to find the same person, like there s some lesson I suppose to learn from it all.."

+
evet anlatacaklarımı fazla
biriktirmemeliyim sanırım tatlım.)
sonra çenem düşüyor gerçekten.)


+
dün babamla sinemaya gittik
onun seçimiyle michael moore un "capitalism:a love story"
michael moore u takip ediyorum
yani amerika bizim böyle düşünmemizi istiyor
onların bir oyunu bu da gibi gibilerden uzak durup bakmayı seviyorum belgesellerine
bu eserinde ise yönetmen yazar konu olarak oldukça içselleşmiş
yani konu daha bir amerika
daha az bir dünya
o yüzden filmin sonundaki alkışlara bir anlam veremedim.)
obamanın yeni başkanları olması onlar için belki bir
farktır ama bizim için pek bir
fark teşkil etmiyor
e en yarım akıllı türk ün bile bunu anlaması gerektiğini
var sayıyorum.
ama güzeldi
amerikanın yüksek bütçeli filmlere yansıtılmayan çirkin
kısımlarınıda görebildiğimiz böyle filmleri izlemekten belkide
gizli bir haz alıyorumdur kim bilir.
ama dün prens charming e de söylediğim gibi
fikrim şu
onlar 3-4 hadi 6 yıldır böyle çok bet bör bişeylerse
biz 10-15 hadi 30 yıldır böyleyiz
o yüzden bir çare amerikalılara geçemedim daha
bir çare ülkemden.)
genede 2012 olsun adını sen koy olsun(ona da geçen gittik) ne bileyim
neşeli hayat olsun
bunlardan sa gidilebilecek bir film diyebilirim
göğsümü gere gere hemde.)


+
ya sonra diye de bir parça vardı hatırlarmıyız hatırlarız
ajda pekkanın titrek sesinden güzel bir parçadır
bir arkadasım levent yüksel versiyonunu yollamış bana
oturdum dinledim
yalan yok.)
güzel parça bu da vesselam.
derdimi sormadın vb vb
anla beni sevgilim
bıraktım seni
kal hoşça kal
baya güzel bir ayrılık parçasıymış aslında
keyifli terketmeler gibi.))


+
sanırım "geniş aile" dizisinin katkısıyla
komşu kızının dönüşünü yaşıyor türkiye.
arabada tv de vb heryerde karşıma çıkmasının ardından bende arşivi karıştırıp bir dinledim
yeni versiyonuda kötü değil
özlemişiz efendim.)

-o-
bıgün istanbul güneşli!!!
sonunda
hava durumunun bir insanın ruh halinde bu kadar etkili olması
ne kadar olumlu birşey bilmiyorum ama
bugünün bana verdiği pozitif düşünme gücüyle
pekde umrumda değil şuan.)

Hiç yorum yok: