17 Aralık 2009 Perşembe

now u r here now u r gone.


kapıyı çarparak içeri girdi
yüzüme bile bakmadan banyo ya koştu
ağladığını anlamak için yüzüne bakmama gerek yoktu hoş
kapıda durup kusmasını izledim
kirpiklerinde yaşlar titriyordu
yanakları çirkin bir kırmızıydı
genede çok güzel gözüküyordu
yanına gidip saçlarını ensesinde topladım
tekrar hıçkırmaya başladı
dirseklerini klozete dayayıp ensesindeki ellerimi tuttu
yaşlarla kızarmış gözlerini gözlerime dikti
"bana yalan söyledin.."
biliyorum dedim içimden
onuda biliyorum
eğilip alnından öptüm
yüzünü yıkamasına yardım ettim
ve üstünü değiştirmesine
uyuyana kadar yatağının ucunda oturdum
nefesi düzene girdi ve sayıklaması geçti
atesine baktım odadan çıkmadan
sonra kapıyı aralık bırakıp çıktım
koridorun ışığını yaktım
gece uyanırsa korkmasın diye
hava serindi muhakkak ama yağmur durmuş gibiydi
ceketimi alıp atkıyı boşverdim
anahtarımla cüzdanımı kontrol edip kapıyı sessizce arkamdan çektim.

Hiç yorum yok: