12 Aralık 2009 Cumartesi

kumsalda

dünkü ruh toplama işinden sonra
bugün hıncımın tamamı kadarını spordan çıkardım sanırım
yürüdüm olmadı
koştum bileğim ağrıdı
sırt çalıştım karın çalıştım
salata yedim
nar suyu içtim
spor salonlarında iki önemli durum olduğunu farkettim
salona hakim olmalısın
kim girmiş kim çıkmış devamlı göz kontağı
ama kontak anlık olmalı
uzun bakmamalısın
hayatın her kısmında oldugu gibi uzun sürerse yanlış anlaşılır
ve kulaklıklar
ikinci önemli konu bu
kulaklığın olucak
bozuk olmayacak
ve en önemlisi
onu giderken unutmayacaksın.
böyle sıradan birşey bunların dışında
gidiyosun terliyosun
duş muş
sonra iyi hissediyor ama insan kendini
mesela ben istanbulu seviyorum
denizi falan gözebiliyorum istediğim zaman.
adalara aşığım mesela.
günüm iyi geçmiyor onları görmediğimde.
arada sahile inio kontrol ediyorum yerlerindelermi diye.
hastayken dışarı çıkamayınca huysuz olmamda ondandı
sanırım
neden bilmem sanki kaybolmuşlarda
etrafımdakilerde bunu benden saklıyolarmış gibi bir his vardı içimde
sonra anne kuş beni aldı sahile götürdüde bir gün sağolsun
gözümle görüp inanıp rahatladım.

gündemimizdeki bir diğer konu şarap canavarı olma durumum.
sanırım aklımda şarapla ilgili zamanı gelen bir istek(an isteği)
var ve onu yapmadan geçmeyecek
hani aklınıza bir parça gelir ve onu
dinlemeden aklınızdan bir türlü çıkmaz
onun gibi birşey
durum şu
gerçekten güzel bir manzaraya karşı
böyle çoraplarımla
benden büyük bir koltukta(bu kısım önemli çünkü
boyutum dolayısıyla koltuklarda virgül gibi kalma
isteği küçüklüğümden beri içimde kalmıştır)
gömülüp elimde bir kadeh şarapla oturmak istiyorum
sıcak olsun böyle
ama dışarısı yağmurlu yada sadece soğuk olabilir
farketmez yani
aksam olmalı ama
neyse
bunu yapacak vaktim yok bugünlerde
saçma sapan bir işi olmadan yoğun olmak durumu içindeyim
dolayısıyla bu
şarap fantezisini saçma sapan sıkıştırılmış zamanlara birer kadeh sıkıştırarak geçiştirmeye çalışıyorum.
ama gel gör ki gelişme yok
dolayısıyla
hakkını vererek bu durumu halledene kadar
üzüm suyuna hayır demeye karar verdim.
güzel bir kalecik karasını o koltukta içene kadar
.)
sadece soda.
cheers.

Hiç yorum yok: