10 Mart 2010 Çarşamba

miles from.

-
kilitlerin deliklerinden bakabilmenin yolunu buldum ben
anahtar yada izine ihtiyacım yok hiçbir konuda
giremediğim kapının ardınıda merak etmedim hiç
ben kedi değilim sanılanın aksine
meraktan ölmem merak etme.
-
özlemenin anlamını
birşeylerin kabiliyetini yitireli çok oldu
sen kendini kaşarlanmış kaliteli bir peynir sandın
ben o sırada közlerin üstündeydim
attığın hiçbir cam kırığı yakmaz artık canımı.
-
duyduklarımın 100 de 1 i bile değildir ağzımdan çıkanlar
100 de 99 undan da fazladır içimde kalıcaklar
vicdana inanmadım sizin inandığınız gibi
hiçde cnaım yanmadı o yüzden
hala denerim kendimi yer yer
yansa ya şu canım
bende hissetsem
genel olsan sen gibi diye
olmayınca olmazmıymış
öyleymiş.
-
gözlerim yandığında anladım
uzun süredir kırpmadığımı
neye şaşırdım diye baktım yoktu ki birşey
neye daldım dedim
gene boşluk
bir çift yeşil güzel göz aradım hani değsin bari diye
o da değil
hep boş çorak
toz toprak
-
evden uzakta olmanın anlamını bilmediğini farkeden bir kedidir mesela
çünkü birçok hayvanın evi yoktur
bu ve bunun gibi bencil insan cümleleri
ev i eve ait olmayı sadece kendine ait gören
dünyayı mesela
yada mesela yer yer yüzeye çıkan başka bir sen
giden gelmeyen özlenilen bir sen
gibi gibi.
-

Hiç yorum yok: