24 Mart 2010 Çarşamba

obez dünyanın atleti.

uyumun çok göreceli olduğunu anlayabilmek için
roket mühendisi olmaya gerek yok sanırım
o yüzden uyumlu olmadığımı biliyorum gibi bir
başlangıç hoşuma gitmedi
tam parmaklarımın ucundan dökülüyorduki değiştirip
böyle başlamayı tercih ettim.

bu öyle bir kelime değil başka birşey
bulamadım..

biraz fotoğraf çekmek istedim bugün
biraz yaratıcı hissettim kendimi
aklımda kareler vardı
onu tamamlayan çizgilerde parmaklarımın arasındaki
kalemin ucundaydı
ama kalkamadım yerimden nedense..

farklı bir cinsiyetle hayatımı merak ettim dün
meşhur cümle
"ben olsaydım"
ama değildim
ve bu halimle elimden gelenin en iyisini yapmalıydım
so did I..
şimdiye kadar yaptıklarıma bakmak için geri döndüm
pek de iyi gözükmüyordu
yağış vardı geçtiğim toprak yollarda ve
yolu çamur yapmakla kalmayıp birde
yere vuran damlaların kaldırdığı toz
hiçbirşeyi görmeme izin vermiyordu..
rüzgarda cabası
yüzüme vuran kumlar canımı yakıp gözlerimi yaşartırken
tam birşey söyleyecektim ağzımada doluştular..
susturdular beni
neyse dedim içimden
zaten sesim çıkmıyordu.

iyi göremesemde aradan seçtiklerim vardı birşeyler
ama çok çok küçükken anlamıştım ben aslında
birşeyler ters gidiyorsa bunu gören tek kişi olamazdı insan
herkes farkındaydı aslında
ama kimse birşey demezdi
susmak güvenli ve kolaydı
ben küçük ve aptaldım
bunuda kendi kendime
yaşayarak öğrendim.

derler ama insana
sorarlar yani
o bu başka bir insan değil
kafasındaki sesler
sorarlar
derler
neden diye
madem ki biliyorsun
neden devamlı bunu yapıyorsun?
cevap basit:
...................
noktaları doldurmak istedim gerçekten ama
benim kafamda çok basit olan cevabı anlatabilecek kadar
basit kelimeler yok sanırım henüz dünya üzerinde
gözlerime bakarsanız belki
anlayabilirsiniz
ancak..

Hiç yorum yok: